מחליף ללטאביוס וויליאמס: אנחל דלגאדו חתם בהפועל חולון

אנחל דלגאדו
אנחל דלגאדו | Jeff Gross/Getty Images

הסנטר (25, 2.08) יצטרף לסגולים במקומו של הזר ששוחרר לאחר עימות פיזי עם אוהדי הקבוצה. הבעלים שלמה אייזיק: "ממשיכים להגיב מהר לסיטואציות שמתעוררות כדי לשמור על הישגיות במפעלים השונים"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אחרי שניצחה בצורה משכנעת עירוני נהריה ביום שבת האחרון, הפועל חולון מקווה לצאת לדרך חדשה והערב (שני) היא הודיעה על החתמת מחליף ללטאביוס וויליאמס, ששוחרר מהקבוצה לאחר העימות הפיזי עם אוהדיה בסוף השבוע שעבר. אנחל דלגאדו, סנטר בן 25 המתנשא לגובה 2.08 מ', יצטרף לקבוצה של שרון דרוקר.



דלגאדו, יליד הרפובליקה הדומיניקנית, הוא בוגר מכללת סיטון הול. בעונתו האחרונה בקולג' הוא זכה בפרס סנטר השנה היוקרתי על שם קארים עבדול ג'באר, כאשר בנוסף הוא נכלל בחמישיית העונה. הביג-מן לא נבחר בדראפט, אך הוחתם על חוזה דו צדדי בלוס אנג'לס קליפרס, אשר בשורותיה הוא מיעט לשחק. עם זאת, בקבוצת הבת אגואה קליינטה, הוא העמיד ממוצעים מרשימים של 18.5 נקודות ו-14.8 ריבאונדים, מה שזיכה אותו בבחירה לרוקי השנה בליגת הפיתוח. במהלך אותה עונה הוא שבר את שיא הריבאונדים למשחק, עם 31 כאלה.


דלגאדו מייצג את מדינתו ואף סייע לה לזכות במדלית הארד במשחקי מרכז אמריקה. העונה הוחתם השחקן על חוזה ענק חוזה ענק של 4.3 מליון דולר לשנה בבייג'ינג הסינית, אך שוחרר מבלי ששיחק במדיה.





בעלי הפועל חולון שלמה אייזיק התייחס לרכש: "אני שמח על החתמתו של אנחל דלגאדו, כשרון ענק בעמדה מספר 5 שייתן לנו נוכחות מתחת לסל, גם בהתקפה וגם בהגנה. אנחנו ממשיכים להגיב מהר לסיטואציות שמתעוררות על מנת לשמור על רמת הישגיות במפעלים השונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי