צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה 62:89 את עירוני נהריה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

לאחר הניצחון על מכבי חיפה, הצהובים יצאו לטיול קצר בצפון והצליחו לשמור על מאזן מושלם בליגה. כספי ובלאק חזרו מהפציעות ושותפו, דורסי הצטיין עם 15 נקודות, כשמנגד איתי שגב קלע 17 וקבע שיא קריירה

(גודל טקסט)

עומס משחקים? מרחקים גדולים? נראה ששום דבר לא באמת יכול להשפיע על מכבי תל אביב העונה בליגת העל. הצהובים יצאו היום (שלישי) ברכבת לנהריה, והצליחו לשמור על מאזן משחקים מושלם עם ניצחון שמיני ברציפות בליגה, זאת לאחר שדרסו 62:89 את עירוני נהריה.

עומרי כספי וטאריק בלאק חזרו לכשירות לקראת המפגש ושותפו, כשלמעשה, המחצית הראשונה בהתמודדות הייתה גם זו שהכריעה אותה, כשמכבי ת"א קלעה כמעט 30 אחרי רבע אחד, ובסך הכל 52 נקודות אחרי שני רבעים. מי שבלט במיוחד בצהוב הוא טיילר דורסי, שקלע 15 נקודות והוביל את רשימת הקלעים של האורחת.

המחצית השנייה במשחק התנהלה בקצב רגוע מאוד, ולפרקים קטנים גם רמת הכדורסל הייתה בהתאם. איתי שגב היה השחקן החם של הסגולים, שגם השיג שיא קריירה של 17 נקודות נגד האקסית, אך הסגולים לא היו קרובים בשום מצב לניצחון.

דורסי. הצטיין בצהוב (מאור אלקסלסי)
דורסי. הצטיין בצהוב (מאור אלקסלסי)

סקוטי ווילבקין תרם 12 נקודות משלו, כשג'ייק כהן יכול לרשום לעצמו דאבל-דאבל עם 10 נקודות ו-10 כדורין חוזרים. רצף המשחקים של מכבי ת"א יימשך כשבעוד יומיים בלבד היא תשחק נגד באיירן מינכן בגרמניה, ומיד לאחר מכן תארח את הפועל חולון.

כספי. חזר לכשירות (מאור אלקסלסי)
כספי. חזר לכשירות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי