סאואנה לקראת הפועל ת"א: "זו קבוצה עם המון כלים התקפיים"

דניאל סאואנה
דניאל סאואנה | עומרי שטיין

מכבי חיפה תתארח בדרייב אין בחמישי במשחק השלמה, המאמן מתכונן: "משחק קשה, הראשון מבין שלושה משחקי חוץ". האדומים רוצים לחבר ניצחון שני ברציפות, אחרי המותחן נגד באר שבע

(גודל טקסט)

לפני שליגת העל בכדורסל תוכל להמשיך לקראת סיום הסיבוב הראשון בשבועות הקרובים, מחר (חמישי) ייערך בדרייב אין בתל אביב משחק השלמה מהמחזור השישי בין הפועל תל אביב למכבי חיפה, שתדביק את הליגה אחרי שפספסה את פתיחת העונה בשל מסע משחקי ההכנה בארה"ב.

האדומים השיגו השבוע את ניצחונם השני בלבד העונה, עם 97:102 על הפועל באר שבע, והיו זקוקים להארכה על מנת לעשות זאת. עם הרכש החדש לטביוס וויליאמס, שהיה חלש במשחק הראשון שלו אבל נגד ב"ש היה מהמצטיינים עם 21 נק' ו-16 ריב', ועם ג'ורדן המילטון שמראה יציבות מתחילת העונה, הם ינסו להתקרב למאזן נייטרלי במשחק הביתי הלא פשוט נגד הקבוצה של דניאל סאואנה.

מכבי חיפה ניצחה בשלושה מחזורים רצופים והשוותה את המאזן שלה מתחילת העונה, אבל בשבת אירחה את האלופה מכבי ת"א וספגה הפסד כואב שהחזיר אותה למאזן שלילי. ועדיין, המשחק הראה את החיבור הקבוצתי של הירוקים כששלושה היו הקלעים המצטיינים – נסטור קולמנארס, ג'יימס יאנג וגרגורי ורגאס קלעו 12 נק' כל אחד.

סאואנה אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק חשוב מאוד עבורנו, ראשון מבין שלושה משחקי חוץ. הפועל ת"א זו קבוצה עם המון כלים התקפיים. נבוא לשחק את המשחק שלנו ונצטרך לשים דגש גדול יותר על משחק ההגנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי