גינת: "מעניין אותי לשחק באירופה, לא מפחד מאתגרים"

תומר גינת
תומר גינת | דני מרון

רצף הניצחונות ("הבנו שצריך לוותר על האגו"), הדרבי ("מאמין שאפשר לנצח"), המטרות ("בשביל להוכיח שאני מוכן, הקבוצה צריך להצליח"). וגם: ההצעות ומצרפת ועתידו. קפטן הפועל ת"א בראיון ב-103FM

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
"לשחק באירופה זה משהו שמאוד מעניין אותי בתור שחקן. זה מאתגר אותי ואני רוצה לעשות את זה במהלך הקריירה". הדובר הוא תומר גינת, קפטן הפועל תל אביב, שהתראיין הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לעתידו.

על ההצעות שהיו לו מצרפת במהלך הקיץ: "אני לא מצטער על כך שלא הלכתי, בדיעבד להיות חכמים זה משהו שהוא קל לכולם. אני שלם מאוד עם ההחלטה להישאר בהפועל תל אביב. טוב לי במועדון הזה, כיף לי פה כל יום מחדש לבוא לאימון ולעבוד קשה בשביל האוהדים ועבור המועדון. דברים שצריכים לקרות בעתידו יקרו או שלא יקרו, הכל לטובה, אני נהנה ומגשים את עצמי".

מעבר לחו"ל: "העונה עוד ארוכה ואני רוצה להתרכז במה שיש כרגע. אני בהפועל ואני קפטן הקבוצה. אני מקווה שנצליח העונה. יש לי מחויבות להפועל בלי ועם קשר למאמן, אני שמח מאוד שאריאל איתנו, אבל אני מחובר למועדון הזה ומאוד חשוב לי שהוא יצליח. לקחתי קשה את תחילת העונה ואני שמח שחזרנו קצת למסלול. אני חושב שמאוד חשוב לשחקן לשחק בשתי מסגרות ואני אשאף לשם בעונה הבאה. אני מקווה שנעשה עונה טובה ושהפועל תהיה בכל מקרה באירופה. אני מאוד אשמח ומאוד רוצה ומאוד שואף לשחק בשתי מסגרות במקביל. אני אכוון לשם בקיץ. אני מוכן לאתגרים, עברתי בגיל 21 מהקיבוץ לתל אביב. עזבתי את הבית בגיל צעיר, כך שאני לא מפחד משינויים, אני אוהב אתגרים. אבל שוב, כל דבר בזמן שלו. אני בהפועל וזה הכי חשוב כרגע".

על רצף הניצחונות: "זה היה מאוד חשוב מבחינתנו. התחלנו את העונה בסיטואציה לא פשוטה עם מאזן של 5:1. החלפנו הרבה שחקנים והיה לנו לא מעט בלאגן בקבוצה. התחלנו לייצר עכשיו סוג של יציבות והניצחון אתמול, באולם קשה, היה באמת חשוב לנו לפני הדרבי. תמיד יש ציפיות לפני דרבי, זה משחק בית ובסופו של דבר דרבי זה דרבי. נילחם עד השנייה האחרונה וניתן את הכל, אני באמת מאמין בקבוצה הזו וביכולת שלנו לנצח את המשחק. אני חושב שכולנו הבנו שאנחנו צריכים לשחק יותר ביחד ויותר בשביל הקבוצה. בתחילת העונה שיחקנו כדורסל פחות קבוצתי. הבנו שכל אחד צריך טיפה לוותר על האגו שלו ולתרום ולהקריב למען הקבוצה. ברגע שעשינו את זה ביחד עם ההתאמות ושינויי הזרים, זה מה שבעצם עזר לנו להשיג את שלושה הניצחונות הרצופים".

 
 
פתיחת העונה המרשימה שלו מבחינה אישית: "אני עובד קשה בשביל זה, אני חושב שעצם העובדה שאני משחק באותו מועדון ארבע שנים זה דבר שעזר לי מאוד להגיע למעמד שאני נמצא בו היום. החברים שלי לקבוצה ואריאל בית הלחמי שאני מכיר אותו במשך כמה שנים, זה גם משהו שמאוד עוזר לי. יש לי הרבה ביטחון, אני עובד קשה ושמח שאני מביא את היכולת שלי לידי ביטוי במגרש. אני חושב שזו עונת המפתח שלי בעיקר מבחינה קבוצתית. בעונה שעברה עשיתי עונה מצוינת מבחינה אישית, אבל הקבוצה פחות הצליחה. בשביל להוכיח שאני מוכן לשלב הבא, הקבוצה שלי צריכה להצליח ואני צריך להוביל אותה למקום טוב. מבחינה אישית, אני עוד יכול לשפר כל מיני דברים כמו את הריבאונד ואת משחק ההגנה". 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי