מנהלת הליגה צידדה בהפועל תל אביב, קיום הדרבי בספק

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

לאחר שהאדומים הודיעו כי אין בכוונתם לעמוד בדרישות המשטרה ל-172 אנשי ביטחון במפגש עם מכבי ת"א, המנהלת הודיעה: "זה לא כלכלי, אין הצדקה לכך שקבוצה תפסיד כסף עקב קיום משחק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

קיום הדרבי התל אביבי בכדורסל מוטל בספק. בהמשך להודעתה של הפועל תל אביב אתמול (שלישי) על כך שאינה מתכוונת לעמוד בדרישת המשטרה להציב 80 שוטרים ו-92 אנשי אבטחה סביב אולמה הביתי, במשחק שבו היא אמורה לארח את מכבי תל אביב במוצאי השבת הקרובה, מנהלת הליגה פרסמה היום הודעה המצדדת בעמדת המועדון האדום.

בהודעה נכתב: "מנהלת הליגה פנתה למשטרה על מנת לבדוק את כמות השוטרים והסדרנים למשחק. הכמות שנקבעה הינה 172 אנשי ביטחון! בעלות של 120 אלף ש"ח. בעקבות עלות ההבטחה, קיום המשחק אינו כלכלי ואין אנו רואים הצדקה לכך שקבוצה תצטרך להפסיד כסף עקב קיום המשחק. המנהלת לא מתערבת בשיקולי האבטחה של משטרת ישראל, אולם דורשת כי אם זו זקוקה לכמות אבטחה גדולה, שחלק מהצוותים יהיה בתפקיד כך שהנטל לא יפול על הקבוצה בלבד. המנהלת קוראת למשטרה לנסות ולמצוא פתרון במהרה".

כזכור, האדומים הצהירו אתמול כי כמות אנשי האבטחה שדרשה המשטרה מופרזת בעיניהם, שכן מדובר בתוספת של 15 מאבטחים לעומת הדרבי הקודם שהתקיים בהיכל "קבוצת שלמה" ובמקרה כזו, עלויות האבטחה יהיו גדולות מההכנסות ממכירת כרטיסים. המועדון הוסיף כי בשאר משחקי הבית, מוצבים 16 שוטרים ו-59 מאבטחים, אשר עלותם עומדת על 34 אלף שקלים.

הדרבי התל אביבי יבוטל? (עדי אבישי)
הדרבי התל אביבי יבוטל? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי