ביום ראשון: חולון בחיפה, ב"ש באשדוד וראשל"צ בנהריה

גרגורי ורגאס
גרגורי ורגאס | מאור אלקסלסי

שלושת משחקי ליגת העל הם במסגרת המחזור ה-11. אשדוד תציג את הרכש החדש, אייק אופייבו. לקהל שיגיע לאולמות מצפה הפנינג מיוחד לחנוכה שהכינה מנהלת הליגה

(גודל טקסט)

שלושה משחקים ייערכו ביום ראשון במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל בכדורסל. מכבי חיפה מצפה בהיכל רוממה להפועל חולון, מכבי אשדוד תארח את הפועל באר שבע ועירוני נהריה תפגוש בעין שרה את מכבי ראשון לציון. מנהלת הליגה הכינה הפנינג מיוחד לכבוד חג החנוכה במחזורים 11 ו-12, כולל שעות משחקים מוקדמות בחלק מהמגרשים, טקסי הדלקת נרות בהשתתפות הקפטנים ויושבי הראש של הקבוצות לפני כל משחק וחלוקת מטבעות שוקולד לצופים ביציעים.

מכבי אשדוד – הפועל באר שבע (19:45)
ה"דולפינים" החתימו עד תום העונה את אייק אופייבו, אקס מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שהחליף בקבוצה את נואה דיקרסון שעבר לבני הרצליה. הקבוצה מבירת הנגב נוצחה בכל משחקי החוץ שלה, בעוד זו מעיר הנמל ניצחה במשחקה הראשון העונה בהיכל הקריה, אבל מאז סופרת בו ארבעה הפסדים רצופים.


עירוני נהריה – מכבי ראשון לציון (20:00)
הצפוניים ספגו בשבוע שעבר את הפסדם הרביעי בחמשת משחקיהם האחרונים, 87:83 בחוץ להפועל באר שבע. קבוצתו של גיא גודס מגיעה במצב רוח נהדר אחרי שני ניצחונות. הקבוצה היחידה בליגה שקולעת פחות משתיהן היא נועלת הטבלה מכבי אשדוד: הכתומים עומדים על 77.2 נקודות למשחק ונהריה על 76.5. ההבדל ביניהן הוא בהגנה: ראשון לציון עוצרת את היריבות על 71.7 נקודות, בעוד שחקניו של דני פרנקו סופגים 82.8 נקודות בכל המשחקים ו-86.0 נקודות בממוצע בעין שרה.

דני פרנקו. נהריה הפסידה 4 מ-5 המשחקים האחרונים (מאור אלקסלסי)
דני פרנקו. נהריה הפסידה 4 מ-5 המשחקים האחרונים (מאור אלקסלסי)


מכבי חיפה – הפועל חולון (20:15)
ריצ'ארד האוול, שנפצע במשחקה של חולון בליגת האלופות מול אוסטנד, עבר בדיקת MRI שבה אובחן קרע קטן באזור המפשעה. זמן ההיעדרות שלו מהמגרשים צפוי להיות בין שבועיים לארבעה שבועות. הקבוצה מהכרמל נוצחה במחזור שעבר בחוץ על ידי הפועל ירושלים, 95:81. הסגולים חזרו לנצח בליגה, עם 80:99 ביתי על עירוני נס ציונה בזכות שליטה מוחלטת בריבאונד (26:40). חולון עומדת על מאזן בית מושלם של 0:4, אבל בחוץ היא ניצחה רק פעם אחת מחמישה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי