מכבי חיפה שחררה את דניאל קופרברג בשל בעיות התנהגות

דניאל קופרברג
דניאל קופרברג | מכבי חיפה

לאחר שלוש שנים בירוק, הסנטר בן ה-22 סיים את דרכו בכרמל בשל מספר "הפרות חוזרות ונשנות של ההסכם". השחקן הופיע 53 פעמים ברוממה, אך מתחילת העונה שותף בשישה משחקים בלבד ורשם 2.8 נק' בממוצע למשחק

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון האדיר על הפועל חולון, מכבי חיפה התפנתה לעניינים אחרים. המועדון הירוק הודיע על סיום דרכו של הסנטר דניאל קופרברג בקבוצה בשל בעיות התנהגות, זאת לאחר שלוש שנים בהן השחקן היה חלק מהמועדון של ג'ף רוזן.

בהודעה רשמית נכתב: "מועדון הכדורסל מכבי חיפה, מודיע על שחרורו של סנטר הקבוצה, דניאל קופרברג. השחקן, שוחרר לאלתר מהמועדון לאור הפרות חוזרות ונשנות של ההסכם. קופרברג, בן 22, עלה ממחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת כבר בעונת 2015/16. הסנטר הצעיר, הספיק לרשום 53 הופעות בליגת העל כשחקן הקבוצה בשנים האחרונות. מתחילת העונה שותף דניאל ב-6 משחקים סה"כ כאשר הוא רושם 2.8 נק' ו-3.3 ריב' ב-14.2 דק' למשחק".

במהלך שנותיו במכבי חיפה, קופרברג שיחק בין היתר גם בהפועל עפולה בעונת 2017/18, זאת במסגרת הכרטיס הכפול. בעברו היה מועמד להצטרף גם לניז'ני נובגורוד, אך ויתר על החתימה במועדון הרוסי והצטרף לקבוצה חיפה, עימה שיחק אשתקד גם בליגה השנייה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי