ירושלים תקדיש את המשחק נגד חולון לילדי עמותת שלוה

שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים | עדי אבישי

כמיטב המסורת השנתית בחנוכה, האדומים מהבירה יעלו במוצאי שבת לטקס הצגת השחקנים כשלצדם ילדים הסובלים ממוגבלויות וזוכים לתמיכה

(גודל טקסט)

כמיטב המסורת בחג החנוכה, הפועל ירושלים תקיים את משחק ההצדעה המסורתי למען ילדי שלוה, ילדים עם מוגבלויות. כחלק מהפעילות המשותפת והקשר ההדוק לאורך השנה, בחרה הקבוצה להקדיש עבור ילדי שלוה את המשחק המסקרן נגד מחזיקת הגביע הפועל חולון, שייערך במוצאי שבת בבירה.

משחק ההצעדה החגיגי יפתח בטקס הדלקת נרות במעמד מייסד שלוה קלמן סמואלס ושחקני הפועל ירושלים יעלו לטקס הצגת השחקנים כשהם מלווים בילדי שלוה. בהפסקת המשחק תיערך על הפרקט פעילות משותפת בין ילדי הארגון לבין שחקני מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, שתכלול קליעות לסל וחלוקת תשורות. משחק ההוקרה נועל את חודש ההתרמה המיוחד של שלוה במסגרתו גויסו כספים למימון עשרות אלפי טיפולים לילדי שלוה.

ארגון "שלוה" נוסד על ידי קלמן ומלכי סמואלס, מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם מוגבלויות אינה צריכה להיות רק על המשפחה בה נולדו, אלא גם בתמיכת הקהילה הרחבה. ארגון שלוה מעניק בכל שנה שירותים לאלפי ילדים עם מוגבלויות, מלידה ועד בגרות, כאשר אחת המטרות העיקריות של העמותה היא להעצים ולתמוך במשפחות ולאפשר להן לקיים חיים תקינים. הארגון מפעיל מגוון עשיר של תכניות חברתיות וחינוכיות, מעונות יום, גני ילדים, תכניות בוגרים ותרפיות מגוונות ופורצות דרך.

סמואלס אמר לקראת המשחק: "שיתוף הפעולה עם הפועל ירושלים מבטא נתינה ללא גבולות ואהבה ללא סייג. בעינינו שיתוף הפעולה עם המועדון מייצג את הישראלי היפה, זה שנותן ולא מבקש תמורה. תודה ענקית למשפחת הפועל ירושלים שעושה המון דברים מדהימים עבורנו לאורך שנים, על שיתוף הפעולה האמיתי והפורה, הדאגה המתמדת לילדים וכמובן על משחק ההצעדה המסורתי בחנוכה, לו ילדי שלוה מחכים בכיליון עיניים ובהתרגשות גדולה לאורך כל השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי