יש מחליף לבלאק: מכבי תל אביב החתימה את ג'יילן ריינולדס

ג'יילן ריינולדס
ג'יילן ריינולדס | מכבי תל אביב, רשמי

הצהובים הגיבו למכת הפציעות עם צירופו של הסנטר (27. 2.08 מ'), שיעבה את הקו הקדמי בהיעדרו של הביג-מן הפצוע. ספרופולוס: "שמח שאנחנו מצרפים שחקן איכותי"

(גודל טקסט)

אחרי צירופו של ארון ג'קסון, מכת הפציעות הכריחה את מכבי תל אביב להחתים חיזוק לקו הקדמי בשל היעדרותו הממושכת של טאריק בלאק, וכך עשו הצהובים שהודיעו הערב (שבת) על החתמתו של ג'יילן ריינולדס עד לסיום העונה הנוכחית, עם אופציה להארכת החוזה לעונה נוספת.

הסנטר (27, 2.08 מ'), ששיתף פעולה עם גל מקל בזניט סנט פטרסבורג אשתקד, יעבה את הקו הקדמי הדל של אלופת ישראל, הכולל כרגע רק את אות'לו האנטר וג'ייק כהן, וצפוי להתלבש כבר במשחק היורוליג הקרוב, נגד ז'לגיריס קובנה ביום חמישי.

"אני שמח מאוד שאנחנו מצרפים שחקן איכותי לסגל", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר השלמת הרכש, "הוא מגיע כדיל לעזור לנו ולתת לנו פתרונות במשחק הפנים. אני רוצה לברך אותו על ההצטרפות למשפחת מכבי. פעם נוספת אני רוצה להודות לבעלים שלנו על החתמה של שחקן נוסף, יש לנו משימה. אנחנו ממשיכים בדרך והוא יעזור במסע שלנו".

ג'יילן ריינולדס. יעבה את הקו הקדמי הצהוב (Jamie Squire/Getty Images)
ג'יילן ריינולדס. יעבה את הקו הקדמי הצהוב (Jamie Squire/Getty Images)

ריינולדס עצמו הוסיף לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון היסטורי ואגדי כמו מכבי. הגופיה של מכבי מוכרת בעולם כולו. אני מצפה בקוצר רוח להצטרף מוקדם ככל האפשר, להתחיל לעבוד ולעזור לחבריי לקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי