הלפרין: "הפועל ירושלים לא ויתרה על טרנט לוקט"

יותם הלפרין
יותם הלפרין | אודי ציטיאט

הכוכב שחזר לארצות הברית בגלל סיבות אישיות ("ניסינו לחפש מחליף מתאים, אין הרבה שחקנים שדומים לו"), על הולנד ("מקווים שייכנס לקצב מהר ככל האפשר") ועומס המשחקים ("יכול לעשות רק טוב"). המנהל המקצועי מדבר

(גודל טקסט)

"עדיין לא ויתרנו על שירותיו של טרנט לוקט, הוא היה אחד מעמודי התווך שלנו בקבוצה ולצערנו הוא היה צריך לחזור לארצות הברית בגלל סיבות אישיות". הדובר הוא יותם הלפרין, המנהל המקצועי של הפועל ירושלים, שהתראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם להחתמתו של ג'ון הולנד.

"ניסינו לחפש מחליף מתאים, אך הין הרבה שחקנים שדומים לטרנט מבחינה אישיות וגם מבחינת היכולות במגרש", הסביר הלפרין. "אנחנו מכירים את הולנד ועקבנו אחריו עוד לפני שאני קיבלתי את תפקיד המנהל המקצועי. החלטנו שהוא השחקן הנכון ואנחנו מאוד מקווים שהוא ייכנס למשבצת בצורה טבעית ככל האפשר".

על תמיר בלאט שלא שיחק נגד הפועל חולון: "זו לא פציעה רצינית, הוא ספג נקע מזערי בקרסול. זה חלק מהעונה של קבוצת כדורסל, אנחנו רואים קבוצות שעוברות תקופות לא קלות, כמו מכבי תל אביב שציינתם ואחרות. אנחנו מנהלים את הסיפור הזה בצורה טובה ותמיר יחזור למגרשים מאוד מהר".

 

ייכנס לנעליו של טרנר לוקט? ג'ון הולנד (הפועל ירושלים – האתר הרשמי)
 
 
עומס המשחקים: "פעמיים בשבוע לקבוצה מקצוענית עם סגל רחב זה דבר מבורך. אנחנו צריכים לעמוד במשימות שלנו. אני מעיד על עצמי, שיחקתי 17 שנה כדורסל ופעם אחת בלבד שיחקתי רק במסגרת אחת – שזה היה באיירן מינכן וזו הייתה השנה הקשה בקריירה שלי. אני מאוד אוהב שיש קצב, רוטציה והרבה שחקנים. אם מנהלים את זה בצורה נכונה, זה יכול לעשות רק טוב".

הסתגלותו לתפקיד החדש: "אני צריך להודות שזה צובט לי שאני לא משחק ואני מניח שזה יצבוט גם בהמשך. הקריירה שלי התחילה בגיל 18 והסתיימה בגיל 35, זה 17 שנה עם הרבה מאוד דברים בדרך ואני מניח שזה ייקח עוד קצת זמן אם בכלל זה יעבור לי. באותה נשימה, אני נמצא במקום שמאוד מאוד מחבק ומקבל. עודד קטש, ההנהלה וכל הסובבים אותי מאוד תמכו בצעד שלי ואני חושב שיותר מזה לא הייתי יכול לבקש לאחר הפרישה". 


שיתוף הפעולה עם קטש
: "עודד הוא בן אדם מיוחד עם אישות מיוחדת, יש סיבה למה החיבור שלו עם השחקנים הוא כל כך טוב וכל כך טבעי. הוא די קונצנזוס מבחינת השחקנים שעברו אצלו, אין הרבה שיגידו על עודד דברים רעים. הוא כבר 15 שנה בעסק, הניסיון שהוא צבר משחק תפקיד והוא מתקדם עם הזמן. יש לו מוח כדורסל נהדר ורק שימשיך ככה".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי