צפו בתקציר: ניצחון חוץ ראשון העונה לאשדוד, 88:97 בנס ציונה

ליאור אליהו
ליאור אליהו | עדי אבישי

88:97 לבראד גרינברג ושחקניו, שהשיגו את ניצחונם השני בסך הכל העונה. הנטון הוביל עם 23, דאבל-דאבל אדיר לליאור אליהו. ברוממה, מכבי חיפה גברה על נהריה בתום משחק צמוד ביותר

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגת העל נסגר הערב (שני) עם שני משחקים צמודים ביותר. ברוממה, מכבי חיפה גברה על עירוני נהריה בזכות יכולת מצוינת של ג'יימס יאנג, בעוד בנס ציונה, מכבי אשדוד השיגה את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה, אחרי שהכניעה את הקבוצה המקומית.

מכבי חיפה – עירוני נהריה 78:84 (לחצו כאן צפייה בתקציר)
הירוקים השלימו ניצחון שני רצוף ועלו ל-0:2 במפגשים עם היריבה הצפונית העונה. קבוצתו של דניאל סאואנה במאזן של שישה ניצחונות לעומת שישה הפסדים ומדורגת במקום החמישי בטבלה בסיום המחזור. הסגולים רשמו הפסד רביעי בארבעת המשחקים האחרונים ושמיני בסך הכל העונה, לעומת חמישה ניצחונות בלבד, 

אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לפתוח פער עד הרבע הרביעי, שבו ג'יימס יאנג העלה את החיפאים ליתרון דו ספרתי והחבורה מהכרמל השכילה לשמור על הפער עד לסיום. יאנג סיים כקלע המוביל של המארחת עם 23 נקודות, נסטור קולמנארס סיים עם 15 ו-9 ריבאונדים ויונתן מור רשם 14. בנהריה בלטו דומיניק ווטרס עם 19, טוני גפני עם דאבל-דאבל של 16 ו-11 כדורים חוזרים וג'ף אדריאן עם 15 נקודות.

ג'יימס יאנג. הוביל את חיפה לניצחון שני רצוף (מאור אלקסלסי)
ג'יימס יאנג. הוביל את חיפה לניצחון שני רצוף (מאור אלקסלסי)

עירוני נס ציונה – מכבי אשדוד 97:88
קרב הפכפך מאוד התנהל הערב באולם לב המושבה ובסיומו ה"דולפינים" ניצחו מחוץ להיכל הקריה לראשונה העונה. אשדוד פתחה את הסיבוב השני בידיעה שהיא חייבת להתחיל לצבור ניצחונות אם היא רוצה להימנע מירידת ליגה ופעלה בהתאם. לנס ציונה זה היה הפסד שישי העונה ושני בשלושת המשחקים האחרונים, אך היא עדיין במקום הרביעי בטבלה.

לדונטה הנטון הוביל את קלעי המנצחת עם 23 נקודות, ליאור אליהו הצטיין עם דאבל-דאבל של 14 ו-14 כדורים חוזרים. אייק אופייבו, שחיזק לא מזמן את הקבוצה, תרם 17 נקודות בעוד אלכס צ'וברביץ' הוסיף 14 משלו. בצד הכתום, קורי פישר קלע 18, ג'ף וויטי סיים עם 16 ו-8 ריבאונדים ודקוואן קוק הוסיף 15, אך זה לא הספיק כדי למנוע הפסד.

בראד גרינברג. סוף סוף ניצחון חוץ לקבוצה שלו (לירון מולדובן)
בראד גרינברג. סוף סוף ניצחון חוץ לקבוצה שלו (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי