מתחזקים: מייקל בריסקר עבר מהפועל תל אביב למכבי חיפה

מייקל בריסקר
מייקל בריסקר | FIBA

הירוקים קיבלו בהשאלה מהאדומים את הגארד הישראלי בן ה-21 עד לסיום העונה. "מדובר בשחקן מוכשר ואני שמח לצרף אותו לקבוצה שלנו", אמר מאמן חיפה דניאל סאואנה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיבלה בהשאלה מהפועל תל אביב  את הגארד הישראלי מייקל בריסקר עד סיום עונת המשחקים 2019/20. בתום העונה אמור השחקן לחזור להפועל ת"א בשורותיה חתם לשלוש עונות. בריסקר, בן ה-21, המתנשא לגובה של 1.85, פתח את העונה בהפועל תל אביב, מתחילת העונה שותף השחקן בשבעה משחקים.

"מזה שנתיים אנחנו עוקבים אחרי מייקל, אנחנו נרגשים לצרף אלינו שחקן צעיר ומוכשר כמוהו" אמר הבעלים, ג'ף רוזן. "מדובר בשחקן צעיר ומוכשר. אני שמח לצרף אותו לקבוצה שלנו" אמר מאמן הקבוצה, דניאל סאואנה.

בריסקר, שיחק בשלוש השנים האחרונות במכבי רעננה מהליגה הלאומית. הגארד הצעיר רשם 73 הופעות בקבוצה והעמיד ממוצעים של 12.6 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו2.3 אסיסטים בכמעט 25 דקות למשחק. כמו כן, הוא היה שותף לזכייה של נבחרת ישראל עד גיל 20 באליפות אירופה לפני שנה וחצי, שם העמיד ממוצעים של 15.3 נקודות, 3.9 ריבאונדים, 2.9 אסיסטים, 1.9 חטיפות, 41.7 אחוזים מחוץ לקשת ב-28.1 דקות. "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה ומקווה שאוכל לתרום לקבוצה כמה שיותר העונה", אמר בריסקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי