צפו: הפועל תל אביב גברה על אשדוד, באר שבע ניצחה באילת

הפועל תל אביב
תומר גינת | הפועל תל אביב

27 נקודות של המילטון ו-22 של גינת הובילו את האדומים לניצחון שני רצוף, למרות הופעה אדירה של פול סטול מנגד. קבוצתו של רמי הדר שמטה יתרון של 20 נקודות, אך גברה על זו של אריק אלפסי

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגת העל בכדורסל ננעל הערב עם צמד קרבות תחתית, בין הקבוצות שהגיעו מארבע המקומות האחרונים בטבלה. הפועל תל אביב כמעט שמטה יתרון דו ספרתי ברבע האחרון נגד מכבי אשדוד, אך יצאה עם הניצחון הביתי בסופו של דבר. באילת, הקבוצה המקומית נכנעה להפועל באר שבע למרות שהצליחה לחזור מפיגור של 20 נקודות.

הפועל תל אביב – מכבי אשדוד 93:100
ניצחון שני רצוף לאדומים שעלו למקום השביעי בטבלה, ה"דולפינים" הפסידו מחזור שני ברציפות ונותרו במקום האחרון. תומר גינת פתח מצוין עם 14 מתוך 20 הנקודות הראשונות של המארחת, אבל פול סטול בהופעת בכורה מחודשת באשדוד הוביל את קבוצתו למהפך וליתרון 48:43 בהפסקה. האדומים עלו נחושים הרבה יותר לרבע השלישי ובעזרת יכולת נהדרת של ג'ורדן המילטון עלו ליתרון דו ספרתי. האורחת הצליחה לצמק, אבל שחקניו של אריאל בית הלחמי עמדו בלחץ בסיום ולא נתנו לניצחון לברוח.

בהיכל "קבוצה שלמה" נכחו הערב נשיא טורונטו ראפטורס מסאי יוג'ירי, שצפה אתמול בדני אבדיה במשחק בין מכבי תל אביב לעירוני נס ציונה והפעם הגיע לעקוב אחר ים מדר, כאשר גם המנהל המקצועי של מיאמי היט, אנדי אליסבורג, הגיע להתרשם מהרכז הצעיר של הפועל תל אביב.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ורדן המילטון 27 (8 ריבאונדים, 6 אסיסטים), תומר גינת 22, מארק ליונס 16, לטאביוס וויליאמס 15, ים מדר 9, חואקין שוכמן 6, לנזל סמית' ג'וניור 3, שחר לזר 2.

קלעו למכבי אשדוד: פול סטול 24 (7/12 לשלוש, 10 אסיסטים), לדונטה הנטון 19, ליאור אליהו 14, אייק אופייבו 12, אלכס צ'וברביץ' 9, צוף בן משה 7, סטו דאגלס 6, עודד ברנדווין 2.

הפועל אילת – הפועל באר שבע 92:87 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הפסד רביעי ברציפות לקבוצה המארחת, שירדה למקום הלפני האחרון בטבלה. רמי הדר ושחקניו קטעו רצף של שני הפסדים ודילגו מעל היריבה בדרך למקום העשירי. באר שבע התחילה מצוין וכבר ברבע הראשון פתחה הפרש דו ספרתי שהמשיך לעלות ברבע השני, אבל הקבוצה הביתית נגסה בפער ככל שהמשחק התקדם ואף השלימה מהפך ברבע האחרון, לפני שריצת 0:8 של החבורה מבירת הנגב הכריעה את ההתמודדות לטובתה.

קלעו להפועל אילת: קיוון דבנפורט 19 (11 ריבאונדים), אבי בן שימול 16, רייבונטה רייס 15, אריק תומפסון 14, רפי מנקו 13, יהונתן שולדבראנד 7, ג'ף גריי 3.

קלעו להפועל באר שבע: ג'ון פטרוסלי 21, דשון באטלר 18, טי.ג'יי וויליאמס 16, סטיב זאק 14, עדי כהן סבן 10, עמית שמחון 2, בן אייזנהארט 1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי