בית הלחמי: "מבחינתי אני בגליל רק בלי השקט והיערות"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

אחרי שגבר על אשדוד וחיבר ניצחון שני ברציפות, מאמן הפועל תל אביב התייחס לשמועות בנוגע למעמדו בתוכנית הספורט של 103FM: "נכון לעכשיו, עברנו גם את הסערה הזו". וגם משחק ההגנה והמשמעות של וויליאמס

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הזיעה אתמול (שני), אך בסופו של דבר גברה 93:100 על מכבי אשדוד וחיברה ניצחון שני ברציפות במשחק שנעל את המחזור ה-14 בליגת ווינר סל. "אם אנחנו באמת רוצים להצליח, אין ספק שאנחנו צריכים לשפר את הפן ההגנתי", הודה מאמן האדומים אריאל בית הלחמי בראיון לתוכנית הספורט של 103FM, במהלכו התייחס גם לשמועות בנוגע למעמדו.

בית הלחמי סיכום את המשחק מול אשדוד: "כל ניצחון הוא מאוד מאוד חשוב. הליגה הזו, חוץ משתי המוליכות, היא מאוד צמודה. זה הניצחון השני שלנו ברצף והוא הגיע אחרי תקופה פחות טובה. מה שחשוב כרגע זה שנאגור כמה שיותר ניצחונות ונצבור ביטחון לקראת המשך הדרך".

על משחק ההגנה: "כרגע זה לא כל כך מצליח לנו, אבל אני בטוח שעם הזמן – ככל שנתחבר יותר – נשתפר בזה. אולי לא נהיה קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה, אבל יש לנו המון המון מקום לשיפור מהבחינה הזו. אני חושב ששני ניצחונות זה מומנטום. אנחנו צריכים להמשיך ואם ניקח את המשחק הבא, נוכל להגיד שעברנו את המשברון הזה".

 
 
 
"אני צריך להביא את השחקנים לשחק הגנה טובה יותר" (עדי אבישי)

השמועות בנוגע למעמדו: "אני לא מתעסק עם הדברים האלה וגם לא קורא בדרך כלל את מה שכותבים, אבל ברור שחלק מהדברים הגיעו אליי. בסופו של דבר התוצאות לא היו טובות וזה המקצוע. אני לא מתעסק בדברים כאלה אלא רק עושה את העבודה שלי בצורה הכי טובה שאני יכול. לפעמים אני מצליח יותר ולפעמים פחות, זה חלק מהמקצוע. החכמה היא דווקא בימים הפחות טובים להיות חזק ולעשות את העבודה. והנה, עברנו, לפחות נכון לעכשיו, גם את הסערה הזו".

על משחק הפנים שהשתפר: "הצירוף של לטאביוס וויליאמס היה מאוד משמעותי, הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה לליגה שלנו. עברנו תקופה שהיא לא הכי קלה, עם הפסדים ושמועות. אנחנו צריכים להמשיך ולהיות מאוד מאוד מרוכזים. אם נמשיך להשתפר ונשפר את משחק ההגנה, אנחנו נהיה קבוצה טובה מאוד".

על כך שכל הזרים כבר הוחלפו: "אני מאוד אוהב את הסגל שלנו וחושב שהוא טוב מאוד, השחקנים עצמם הם עם בעלי אישיות מאוד נוחה וכיף לבוא לאימונים. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, אין בכך ספק. אני צריך להביא אותם לשחק הגנה יותר טובה. ברגע שזה יקרה, הפועל תל אביב תהיה קבוצה הרבה יותר טובה".

העבודה במועדון גדול ולחוץ כמו הפועל תל אביב: "עם יד על הלב, אני בדיוק אותו דבר. לא קורא ולא יודע. מבחינתי אני בגליל רק בלי השקט של היערות. עשיתי את הבחירה שלי, עברתי למועדון גדול ואני מאוד מאוד לומד ונהנה. אני מקווה להצליח העונה".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי