צפו: מכבי ת"א ניצחה את חולון בדרבי היווני, שיא קריירה לאבדיה

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

ספרופולוס גבר 83:94 על דדאס והאלופה נותרה מושלמת בליגה לאחר משחק מרשים בהיכל טוטו. הפורוורד הצעיר התפוצץ עם 22 נק' ו-5 אס'. 27 נק' של פוסטר לא הספיקו למפסידה. 75:79 לנס ציונה על ראשל"צ

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה היום (שבת) את העונה החלומית שלה בליגה. קבוצתו של יאניס ספרופולוס פגשה בדרבי יווני על הקווים את הפועל חולון של סטפנוס דדאס וגם בהיכל טוטו האלופה לא מעדה עם 83:94 מרשים, כאשר דני אבדיה רשם שיא קריירה בנקודות ובאסיסטים. במשחק המוקדם, נס ציונה ניצחה 75:79 את מכבי ראשון לציון.

הפועל חולון – מכבי תל אביב 83:94
מכבי תל אביב פתחה לא טוב, עם אחוזים רעים מהשדה, אך תיקנה בהמשך בזכות שלשה של אייסי ועוד שתי קליעות מחוץ לקשת של דורסי סידרו 12:18 לאורחת בתום הרבע הראשון. האלופה המשיכה בשלה ברבע השני, בעיקר בזכות יכולת אדירה של דני אבדיה שעם שלשה קבע יתרון דו ספרתי. חולון הגיבה עם ריצת 2:10 וירדה למחצית בפיגור 39:33.

המארחת כבר הורידה ל-39:37 בפתיחת הרבע השלישי, אבל קווינסי אייסי ואות'לו האנטר פתחו בריצת 2:12. בסיום הרבע השלישי אבדיה חזר לעניינים וקבע שיא קריירה. מכבי ת"א סיימה את הרבע השלישי ביתרון 58:68. המצטיין במדי חולון מרכוס פוסטר הוריד את ההפרש לחד ספרתי בפתיחת הרבע, אך ארבע נקודות רצופות של אות'לו האנטר העלו את הצהובים ליתרון 63:75. אוחיון שוב הוריד את הפיגור לשבע, אך זה ללא ספק הערב של אבדיה, שסיים את המשחק עם 22 נקודות וסגר את הסיפור עם דאנק אדיר. זה נגמר עם 83:94 למכבי תל אביב.


שיא קריירה לדני אבדיה (עדי אבישי)


יובל זוסמן על אותלו האנטר. ניצחון נוסף למכבי תל אביב (עדי אבישי)

סטפנוס דדאס. הפסד מאכזב לחולון (עדי אבישי)

מכבי ראשון לציון – עירוני נס ציונה 79:75
הצגה נהדרת של טל דן הובילה את האורחת לניצחון בדרבי הכתום. הפורוורד כמעט השיג טריפל-דאבל כשסיים עם 10 נקודות, 11 כדורים חוזרים ותשעה אסיסטים והקבוצה של נדב זילברשטיין חזרה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, מה שקירב אותה לחבורה מעיר היין בטבלה, כאשר נס ציונה במקום הרביעי עם שמונה ניצחונות ושבעה הפסדים, בעוד ראשון לציון במאזן 6:9 אחרי הפסדה השני ברציפות. קורי פישר הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות ודקוואן קוק הוסיף 18, ג'ף וויטי תרם דאבל-דאבל של 16 ו-13 ריבאונדים. בצד השני, 24 של אלכס המילטון ו-15 של ג'ורדן סווינג לא הספיקו לחבורה של גיא גודס כדי למנוע הפסד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי