צפו: ניצחון חוץ ראשון העונה לאילת, 70:87 על הפועל תל אביב

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

האודמים של בית הלחמי נראו רע מאוד מול החבורה הדרומית ורשמו הפסד תשיעי העונה. נהריה גברה 84:96 על אשדוד נועלת הטבלה וחזרה לנצח. יאנג ובריסקר כיכבו בניצחון מכבי חיפה על הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל ירושלים מעדה אתמול (ראשון) ונכנעה 98:93 להפועל גלבוע/גליל, המחזור ה-15 של ליגת ווינר סל נמשך הערב עם שלושה משחקים. עירוני נהריה הצליחה להשיג ניצחון בחוץ מול מכבי אשדוד. מכבי חיפה ניצחה ללא בעיות את הפועל באר שבע. הפועל תל אביב הפסידה להפועל אילת.

הפועל תל אביב – הפועל אילת 87:70
אחרי שבעה הפסדים רצופים, הפועל אילת הצליחה לקטוע את הרצף הרע עם משחק גדול באולמה הביתי של הפועל תל אביב. החבורה של אריק אלפסי נראתה נחושה מאוד כבר מהג'אמפ בול הראשון, ובמהלך המשחק רשמה ריצת 0:18 מרשימה, שלמעשה סגרה לגמרי את הסיפור.

רייבונטה רייס היה השחקם המרכזי של אלפסי במשחק, כשסיים עם 19 נקודות, קטף עוד שמונה כדורים חוזרים ולמעשה ניצח על התזמורת של קבוצתו, שהובילה בפער דו ספרתי כמעט בכל המשחק.


בית הלחמי. הפסד תשיעי העונה למאמן (עדי אבישי)

לטאביוס וויליאמס היה השחקן המרכזי של אריאל בית הלחמי הערב, כשקלע 20 נקודות, אך לצערו הוא כמעט היה יחידי שהגיע למשחק. תומר גינת הוסיף 14 נקודות משלו, אך הספסל של הפועל ת"א תרם 10 נקודות בלבד, עובדה שאיתה אי אפשר למצח.

מכבי אשדוד – עירוני נהריה 96:84 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
המארחת, אשר נועלת את הטבלה, רשמה הפסד שלישי ברציפות וצריכה לעשות חושבים לאיזה כיוון היא הולכת העונה הזו. מן העבר השני, הצפוניים התאוששו אחרי ההפסדים למכבי חיפה והפועל ירושלים תצוגה טובה. המחצית הראשונה דווקא הייתה צמודה מאוד, כאשר הרבע הראשון יסתיים ביתרון בן שתי נקודות של האשדודים, ומחצית ההתמודדות הסתיימה בשוויון 47:47. ברבע השלישי הכל השתנה, וזה היה הרבע בו בעצם הוכרעה ההתמודדות. נהריה פתחה פער בן 11 נקודות בניצוחו של טראוויס ווריק, שסיים את המשחק עם 21 נקודות, ולמרות רבע רביעי לא רע של אשדוד, היא לא הצליחה לחזור למשחק.  

דיימון סימפסון, ששיחק בנהריה אחרי שג'ף אדריאן שוחרר, קלע שתי נקודות בלבד בכ-15 דקות על הפרקט. ניב משגב להט, בעיקר בסיום, וסגר את המשחק עם 15 נקודות, שמהווים עבורו שיא קריירה. דומיניק ווטרס סיפק שמונה אסיסטים. מי שבלטו בשורות המפסידה היו סטו דגלאס ואלייז'ה ג'ונסון (19 נק' כ"א) וגם לה דונטיי הנטון (16 נק' ושבעה ריבאונדים).


נהריה. ניצחון חשוב על אשדוד (עדי אבישי)

מכבי חיפה – הפועל באר שבע 80:95 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
לראשונה העונה, הירוקים עלו הערב למאזן חיובי בליגת העל לאחר שגברו על החבורה מהדרום. הקבוצה של דניאל סאואנה חיברה הערב ניצחון רביעי ברציפות. ג'יימס יאנג הציג פעם נוספת ערב נהדר כשצלף 24 נקודות, אך מי שתפס הערב את העיניים הוא מייקל בריסקר, שהצטרף לפני מספר ימים בלבד ושיפר את השיא האישי שלו עם 15 נקודות.

למעשה, הפועל באר שבע נאלצה לרדוף אחרי הקבוצה המארחת מהרגע הראשון, כשהיא התקשתה מאוד בכל הקשור לקליעה וסיימה את הערב עם שש שלשות בלבד. טי.ג'יי וויליאמס וג'ון פטרוסלי אמנם קלעו 18 כל אחד, אך לאור התרומה הרעה של החברים שלהם לקבוצה, לא הייתה להם אפשרות לנצח.


ג'יימס יאנג. משחק נהדר של הקלע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי