יאנג יערוך בכורה בגלבוע/גליל, חולון תתאושש מההפסד למכבי?

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

אחרי הניצחון המרשים על ירושלים, הרכש החדש שהגיע בעקבות פציעתו של ג'סטין טילמן ישחק נגד עירוני נס ציונה (שבת ב-18:10). ב-20:00: הסגולים, ללא דלגאדו ששוחרר, יארחו את עירוני נהריה

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת ווינר סל יימשך מחר (שבת) עם שני מפגשים, כשהפועל חולון תנסה להתאושש מההפסד למכבי תל אביב בבית מול עירוני נהריה והפועל גלבוע/גליל – שתגיע לאחר הניצחון המרשים על הפועל ירושלים – תארח את עירוני נס ציונה.

הפועל גלבוע/גליל (9:6) – עירוני נס ציונה (7:8)

אחרי שחוללה את הפתעת העונה וגברה על הפועל ירושלים בתום מהפך אדיר, הקבוצה הצפונית תארח את נס ציונה שתגיע להתמודדות אחרי ניצחון דרמטי משלה, 75:79 על מכבי ראשון לציון. מייקל יאנג, שהצטרף לגלבוע/גליל בעקבות פציעתו של ג'סטין טילמן, צפוי לערוך הופעת בכורה בשורות הקבוצה של ליאור ליובין. שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו רק בתום דרמות גדולות: 90:91 לנס ציונה בגן נר בסיבוב השלישי אשתקד בזכות חסימה של גולן גוט עם הבאזר ו-106:115 לגלבוע/גליל בלב המושבה אחרי שתי הארכות בסיבוב הראשון העונה. מתוך 13 משחקים בין הקבוצות בליגה הבכירה, שלושה נגמרו על חודה של נקודה ועוד שניים על חודו של סל. המאזן ביניהן בגן נר עד היום עומד על 3:4 לטובת נס ציונה.

הפועל חולון (7:7) – עירוני נהריה (9:6)

ללא אנחל דלגאדו ששוחרר מהקבוצה עקב סיבות אישיות, הפועל חולון תקווה להתאושש מההפסד למכבי תל אביב לעני הקהל הביתי בהיכל טוטו הגועש. מנגד, עירוני נהריה התרחקה מהתחתית עם ניצחון חוץ חשוב על מכבי אשדוד, 84:96, בו מסרה שיא עונתי של 25 אסיסטים. הפועל חולון גברה על עירוני נהריה בסיבוב הראשון 95:109, בעזרת שיא מועדון ושיא ליגה עונתי של 41 נקודות ברבע השני. עם זאת, שתי הסגולות נפגשו העונה לשני משחקי נוק-אאוט ובשניהם ידם של הצפוניים הייתה על העליונה: 77:88 ברבע גמר גביע ווינר סל ו-67:90 מדהים בהיכל טוטו ברבע גמר גביע המדינה. במשחק הליגה ביניהן העונה קלעה חולון 66 נקודות כבר במחצית הראשונה – רק אחת פחות ממה שקלעה במשחק הגביע כולו.


שוחרר מסיבות אישיות. אנחל דלגאדו (FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי