צפו: ראשון לציון חזרה לנצח עם 72:94 מוחץ על אילת בחוץ

אדם אריאל, אלכס המילטון
אדם אריאל, אלכס המילטון | עודד קרני

הכתומים קטעו רצף של שני הפסדים בזכות ריצה מדהימה של 0:27 ברבע השני. אדם אריאל וג'ורדן סווינג הצטיינו עם 19 כל אחד, אצל הדרומיים רק רייס הופיע וסיים עם 30

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל בכדורסל הגיע לסיומו הערב (שני) עם המשחק בין הפועל אילת למכבי ראשון לציון, בו הכתומים שבו למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים, כשגברו על הקבוצה מהדרום במגרשה הביתי. הקבוצה של גיא גודס, שנכנעה במחזורים האחרונים למכבי חיפה ולנס ציונה, שיפרה את מאזנה ל-6:10 ושמרה על המקום השלישי בטבלה. אילת פספסה הזדמנות לעקות את באר שבע ונותרה לפני אחרונה, עם חמישה ניצחונות ו-11 הפסדים.

קלעו להפועל אילת: רייבונטה רייס 30 (6/12 לשלוש), רפי מנקו 9, יהונתן שולדבראנד וקיוון דבנפורט 8 כל אחד, אריק תומפסון 7, גילברטן בראון 5, ירדן אשכנזי 3, רזיאל חיון 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: אדם אריאל וג'ורדן סווינג 19 כל אחד, אלכס המילטון 14, ג'יימס קלי ופרדריק בורדיון 11 כל אחד, עוז בלייזר 9, דריל מונרו 7, ניב בלול 4.

המילטון. ניצחון מוחץ של הכתומים (עדי אבישי)
המילטון. ניצחון מוחץ של הכתומים (עדי אבישי)

בלייזר עם סל ושני אסיסטים העלה את הכתומים ל-2:6, מנקו צימק עם שלשה ורייס הוסיף עוד אחת, אבל סווינג ובורדיון צלפו מעבר לקשת בצד השני בדרך ל-11:14. רייס התחמם והגיע במהירות לספרות כפולות, אסיסט שלו למנקו סגר ריצת 0:9 וגרם לגיא גודס לבקש פסק זמן במצב של 20:14. סווינג חזר ממנו עם סל אבל רייס צלף שלשה ויהונתן שולדבראנד קלע סל ראשון, סווינג עם חמש רצופות הוריד ל-25:21 בסיום הרבע.

עשר הדקות הבאות היו כולן של האורחת. בראון עלה מהספסל עם ארבע נקודות מהירות ואחרי שאריאל צימק עם חדירה טובה, רייס קבע יתרון שיא של תשע לאילתים, אבל אריאל החל להפגיז לשלוש, המילטון נכנס לזון, בורדיון הצטרף לחגיגה עם שתי שלשות וקלי סגר ריצה מדהימה של 0:27. עד ההפסקה, דבנפורט הוסיף סל וקליעת עונשין אבל המילטון עם שתי נקודות קבע 35:54 לראשל"צ בהפסקה.

קלי חוגג. ריצה מוחצת של ראשל
קלי חוגג. ריצה מוחצת של ראשל"צ ברבע השני (עודד קרני)

נקודות של מונרו מהקו וליי-אפ של קלי הגדילו את הפער ל-23 בתחילת הרבע השלישי, רייס קיזז בחדירה אבל אריאל השיב באחת משלו וקלי הטביע בדרך ל-37:62. מהלך סל ועבירה של תומפסון נענה בקליעות עונשין של קלי ומנקו צימק שוב בצד השני. בורדיון סידר למונרו עוד שתיים, סווינג דייק פעמיים מן הקו ובלייזר הוסיף עוד סל שקבע 42:70. מנקו קלע מחצי מרחק, סווינג חדר כל הדרך לטבעת ואחרי נקודת עונשין של תומפסון, קלי קבע 45:74 בתום 30 דקות.

את הרבע האחרון פתחו הכתומים עם שלשות של סווינג ובלייזר שקבעו 51:80. רייס קלע 11 נקודות מהירות וגודס ביקש פסק זמן, שממנו שב אדם אריאל עם שלשה שהשוותה את שיא הקריירה שלו ולאחר מכן המחליפים עלו בשתי הדקות לדקות הגארבג' טיים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי