קאסטריטיס נחת בישראל: "מאמין שנעמוד באתגרים שלנו"

יאניס קאסטריטיס
יאניס קאסטריטיס | הפועל תל אביב

אחרי שחתם עד תום העונה עם אופציה לשנה נוספת, המאמן החדש סיפק ציטוט ראשון באדום: "הפועל תל אביב זה מועדון גדול עם קהל תומך". בשישי ב-13:30: בכורה מול הפועל ירושלים בארנה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחתם עד תום העונה עם אופציה לשנה נוספת, יאניס קאסטריטיס, המאמן היווני החדש של הפועל תל אביב, נחת היום (שלישי) בישראל ויעביר בהמשך הערב את אימון הבכורה שלו במדי האדומים.

"הפועל תל אביב זה מועדון גדול עם קהל תומך מאחוריו, אני מאמין שביחד עם הסגל הקיים כאן אנחנו נעמוד באתגרים שלנו", כך אמר קאסטריטיס זמן קצר לאחר הנחיתה. ליווני צפוי משחק בכורה לא פשוט, כשקבוצתו תתארח במחזור הקרוב אצל הפועל ירושלים (שישי ב-13:30) ותנסה לצאת במהרה לדרך חדשה במטרה להשתחל לשמיניית הראשונה בסיום העונה הסדירה.

קאסטריטיס שוחרר בימים האחרונים מהיראקליס היווונית לבקשתו, בעקבות מחלוקות בינו להנהלת המועדון שחווה משבר כלכלי אשר גרם בין השאר לעיכוב במשכורות. בהודעה הרשמית נמסר: "לאור הרצון המשותף בהתקדמותה החלקה של היראקליס והיחסים המצוינים מתחילת השנה, מנכ"ל המועדון וקאסטריטיס הגיעו להחלטה משותפת על פרידה. דרכנו מתפצלות בתקווה שהצעד ייטיב עם שני הצדדים. מאחלים ליאניס בהצלחה".

בעונת 2012/13, הראשונה שלו כמאמן ראשי, קאסטריטיס הפך לצעיר ביותר אי פעם שמעלה קבוצה לליגה הראשונה בארצו, הישג שרשם עם ארקאדיקוס וזיכה אותו לפרס מאמן השנה בליגת המשנה. בקיץ 2016 מונה לאמן אריס טריקאלה והוביל אותה לעונה המוצלחת ביותר שלה בהיסטוריה, בה הגיעה למקום העשירי עם מאזן 16:10. שנה לאחר מכן הדריך את קימיס, אך התפטר בתום חצי שנה לאור תוצאות רעות. בנוסף, קאסטריטיס אימן את נבחרת יוון עד גיל 19 באליפות העולם, שם סיים במקום העשירי. העונה, עם הקבוצה מסלוניקי שחזרה השנה לליגה הבכירה ביוון, המאמן בן ה-37 השיג שבעה ניצחונות ב-17 משחקים.


יאניס קאסטריטיס, יוביל את האדומים לדרך חדשה? (הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי