ספרופולוס דואג לווילבקין: "זו אותה רגל שהוא נקע בעבר"

סקוטי ווילבקין, יאניס ספרופולוס
סקוטי ווילבקין, יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א חושש מהפציעה של הכוכב שלו בהפסד הליגה הראשון העונה, 86:81 לאילת, מפרגן ליריבה וטוען: "אין קשר בין ההפסד הזה להפסד לריאל". זיו בן צבי: "ידענו שמכבי ת"א לא יהיו טריים ברגליים"

(גודל טקסט)

הפועל אילת הנחילה הערב (שבת) הפסד ליגה ראשון למכבי תל אביב, כאשר רשמה ניצחון 81:86 ביתי ומרשים. לקראת הסיום סקוטי ווילבקין נפצע וירד לספסל עם קרח, דבר שמדאיג מאוד את הצהובים. דני אבדיה רשם שיא קריירה עם 26 נקודות, אך גם הן לא עזרו לאלופה להשיג הערב ניצחון.

המאמן המפסיד, יאניס ספרופולוס, סיפר בסיום: "אילת שיחקה טוב יותר במחצית השני. שלטנו במשחק בחצי הראשון, זה היה נראה טוב, אבל במחצית השנייה הם קלעו לא מעט שלשות ותפסו את היתרון. הם לא נתנו לנו את הצ'אנס לחזור. אני חושב שנלחמנו בצורה טובה, מגיע ברכות לאילת".

פציעתו של ווילבקין: "נראה מה המצב של הרגל שלו בהמשך ונדע יותר טוב מה קרה. זה אותה רגל שהוא כבר נקע בעבר".


דני אבדיה (דני מרון)

האם יש קשר בין ההפסד האחרון ביורוליג להפסד היום: "אני לא חושב, זה לא דומה, אבל ככל שהמשחק התקדם הרגשנו יותר עייפות". 

רכז אילת, זיו בין צבי, אמר: "ניצחנו וזה כיף. אני שמח שהראינו פה אופי. היה לנו חצי ראשון שלא נכנסו טוב אל המשחק, כולם נתנו הכל ואני שמח שזה נגמר ככה. יש למכבי ת"א המון משחקים, רק לפני יומיים הם שיחקו, ידענו שהם לא יהיו טריים ברגליים ויש להם סגל קצר. אני שמח שעשינו את זה. האם זה המשחק הגדול בקריירה שלי? כן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי