שיטה חדשה באולסטאר הישראלי: אבדיה ופלדין יהיו הקפטנים?

דני אבדיה
דני אבדיה | דני מרון

בדומה לשינויים שעשו ב-NBA, גם המשחק החגיגי של ליגת ווינר משנה צורה: לא יהיו יותר נבחרות זרים וישראלים, אלא שתי קבוצות שייבחרו על ידי נציגי הקבוצות שבמקום הראשון והשני, אחד ישראלי ואחד זר

(גודל טקסט)

בעוד כחודש וחצי, ב-27.3, יתקיים משחק האולסטאר הישראלי, וכפי שהודיעו לא מזמן בארצות הברית, גם בארצנו יבוצע שינוי דרמטי בפורמט של הערב החגיגי שייערך בפעם העשירית.

כידוע, בשנים הקודמות התחרו במהלך האולסטאר נבחרת הזרים מול נבחרת הישראלים, והפעם כמו ב-NBA, ייבחרו שני קפטנים שיבחרו שחקנים לנבחרת שלהם מתוך רשימת השחקנים שייבחרו בשבועות הקרובים על ידי הקהל, כך שהנבחרות יהיו מעורבות עם ישראלים וזרים.

הקפטנים ייבחרו מהקבוצות שיהיו במקומות הראשון והשני בטבלת ליגת העל בסיום מחזור 20, כאשר הקפטן מהקבוצה במקום הראשון יהיה ישראלי והקפטן בקבוצה שתסיים במקום השני, יהיה זר. בשלב זה, כשמכבי תל אביב והפועל ירושלים נמצאות במקום הראשון והשני בהתאמה, נוכל לגלות שעל פי ההצבעות עד כה, מסתמן כי דני אבדיה ממכבי תל אביב יזכה להיות קפטן של נבחרת אחת וג'יימס פלדין מהפועל ירושלים עשוי להיות הקפטן של הקבוצה השניה, אך הכל כאמור יכול עוד להשתנות עד לסיום ההצבעות ב-27 בפברואר.

באשר למאמני קבוצות האולסטאר, הם יהיו כמו תמיד ארבעת המאמנים שיהיו מדורגים במקומות 1-4 בסיום המחזור ה-20 (לפי אחוזי הצלחה).




יהיה הקפטן הזר? פלדין (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי