ספרופולוס: "צריכים לדעת לשחק בלי קשר להפרש"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-74:98 על הפועל באר שבע, אך הודה: "היינו רוצים להיות בגביע". דורסי: "היריבה עשתה לנו הרבה צרות". רמי הדר: "הם קלעו כמו מטורפים, חסר לנו חספוס"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) 74:98 על הפועל באר שבע במשחק השלמה מהמחזור השביעי בליגת ווינר סל, משחק אשר נדחה מחודש נובמבר בעקבות המצב הבטחוני. טיילר דורסי ודני אבדיה להטו אצל הצהובים-כחולים, ויאניס ספרופולוס היה מרוצה בסיום.

המאמן אמר: "שיחקנו טוב מאוד לאורך כל המשחק. יש לנו סגל חסר, אבל כל מי ששיחק תרם. אני מאוד שמח מההופעה, שיפרנו את ההגנה במחצית השנייה, ספגנו רק 30 נקודות וזה היה המפתח בשביל להשיג את הניצחון. אנחנו צריכים לדעת לשחק בלי קשר להפרש במגרש ולהיות דומיננטיים ואגרסיביים עד הסוף. אסור להרפות, כמו שלא הרפנו מול פנרבחצ'ה וידענו בסיום לנצח".

המנוחה הצפויה בימים הקרובים: "לצערי אנחנו מחוץ לגביע היינו רוצים להיות שם אבל עכשיו יש לנו קצת זמן מנוחה עד למשחק ביום ראשון מול מכבי ראשון לציון".


טיילר דורסי (דני מרון)

 
 
טיילר דורסי, שהיה ה-MVP של המשחק, אמר בסיום: "התקשינו במחצית הראשונה. יש לבאר שבע קבוצה מאוד מוכשרת שעשתה לנו הרבה צרות. ידענו להדק את ההגנה במחצית השנייה ולהבטיח את הניצחון. החוסרים בסגל? כל מי שמשחק מוכן, יש כאן לוחמים שלוקחים את דקות המשחק שנותנים להם. יש לנו עכשיו כמה ימים של מנוחה שאנחנו לא כל כך רגילים אליהם, אבל זו ברכה".

המאמן המפסיד, רמי הדר: "שחקני מכבי ת"א קלעו כמו מטורפים וזה הבסיס להפרש. עשינו דברים טובים ופחות טובים ואנחנו מחכים למשחק הבא. שיחקנו משחק קבוצתי בהתקפה, הכדור זז יפה. הגענו לקליעות טובות ועשינו גם טעויות. אנחנו צריכים לעשות יותר עצירות, אנחנו לא מספיק טובים בהגנת חצי המגרש".

"יש לנו את הבעיות שלנו ואנחנו מקווים לפתור אותם", הוסיף הדר. "אנחנו מתאמנים, השחקנים שלנו אוהבים להתאמן. חסר לנו חספוס מסוים. אני מרגיש שאנחנו משחקים כמו קבוצה מאוד צעירה אבל אני בטוח שנתגבר".


רמי הדר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי