צפו בתקציר: דדאס ניצח בקרב היוונים, 86:90 לחולון על הפועל תל אביב

סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס | עדי אבישי

מאמן הסגולים גבר על בן ארצו, קאסטריטיס, שנחל הפסד במשחקו הראשון בדרייב אין. בכורה נהדרת למני האריס בשורות המנצחת. פול סטול הוביל את אשדוד לניצחון שני רצוף, 88:91 על מכבי חיפה בתום מותחן

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים מותחים ביותר ומלאי מהפכים. בזה המוקדם מביניהם, מכבי אשדוד גברה על מכבי חיפה בזכות ערב אדיר של פול סטול. לאחר מכן, יאניס קאסטריטיס נכנע לסטפאנוס דדאס במפגש המאמנים היוונים בין הפועל תל אביב לחולון.

מכבי אשדוד – מכבי חיפה 88:91 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
בהיכל הקריה התקיים הערב אחד המשחקים הצמודים ביותר של העונה, שבו אף קבוצה לא הצליחה לפתוח פער גדול משמונה נקודות. אשדוד המדורגת אחרונה השיגה את ניצחונה השני ברציפות והנחילה לירוקים את ההפסד השני שלהם בשני המשחקים האחרונים, כשפול סטול, אלכס צ'וברביץ' והמאמן בראד גרינברג גברו על הקבוצה שאותה הובילו לאליפות היסטורית ב-2013. החבורה מהכרמל עשויה לאבד את המקום הרביעי להפועל חולון, אם זו תנצח הערב בדרייב אין.

הרכז המקסיקני, שפגש לראשונה את האקסית, הצטיין עם 27 נקודות ו-10 אסיסטים. צ'וברביץ' ואלייז'ה ג'ונסון הוסיפו 13 נקודות כל אחד, כשהסנטר הוריד גם 11 ריבאונדים. בשורות החיפאים, גרגורי ורגאס בלט עם 26 נקודות ושבעה אסיסטים, סקוט סאגס הוסיף 19 נקודות ו-ווילי וורקמן תרם 16.

הפועל תל אביב – הפועל חולון 90:86
קאסטריטיס הצליח להפתיע את הפועל ירושלים בבכורה שלו על הקווים של האדומים, אך דווקא במשחקו הראשון לעיני הקהל הביתי בדרייב אין הוא נכנע לקבוצה של דדאס שחיברה ניצחון שני ברציפות, לאחר שנהנתה מהופעת בכורה נהדרת של מני האריס. הפועל תל אביב עלולה לאבד את המקום השמיני, בו היא מדורגת כעת, זאת בהתאם לתוצאות שירשמו גלבוע/גליל ואילת במשחקים שלהן מחר. הסגולים-צהובים שמרו על המקום החמישי.

האריס רשם 22 נקודות במשחקו הראשון במדי חולון, מרקוס פוסטר סייע לו עם 19 וגיא פניני הוסיף 12. בצד האדום, תומר גינת בלט עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, לטאביוס וויליאמס קלע כמות זהה לזו של הישראלי וים מדר היה נהדר עם 17, אבל האדומים ממשיכים לדשדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי