דדאס: "בעתיד נשחק בלי עליות וירידות, הפגרה באה בזמן"

סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס | עדי אבישי

מאמן הפועל חולון סיפר אחרי ה-86:90 על הפועל ת"א: "הצבת טי.ג'יי קליין בעמדה 5 והאופי של האריס עשו את ההבדל אני נותן להנהלה את הכבוד להחליט על שינויים". קסטריטיס, שנכנע בדרבי היווני: "הגיע לנו להפסיד"

(גודל טקסט)

הניצחון שהשיגה אמש (שבת) הפועל חולון, 86:90 על הפועל ת"א בהיכל שלמה, ביסס את מעמדם של הסגולים במקום הרביעי בטבלה עם 11 ניצחונות ומשחק חסר נגד הפועל ירושלים שיתקיים ביום שישי הבא (28 בפברואר) בחולון. מנגד, הפועל ת"א סופרת כבר 12 הפסדים והיא רחוקה שלושה ניצחונות בלבד ממכבי אשדוד, האחרונה בטבלה.

סטפנוס דדאס, מאמן חולון שניצח ב"דרבי היווני" את בן ארצו קאסטריטיס, פרגן לשחקניו ואמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "הגיע לנו לנצח, היינו טובים מהפועל ברוב דקות המשחק. היה לנו קשה כשהם שהם הפעילו עלינו את הלחץ והשחקנים שלנו נפצעו. זה היה דרבי, אתה לא משחק בשביל עצמך, אלא בשביל האוהדים. איך שהאוהדים שמחים זה מה שחשוב, צריך לחיות את הרגע. המהלך המשמעותי היה לשים את טי ג'יי קליין בעמדה מספר 5, וזה עבד ביחד עם האופי של מני האריס. אנחנו קבוצה טובה והכי חשוב השחקנים שלנו נשארים מאוחדים. בעתיד, נשחק בלי עליות וירידות. הפגרה בת השבועיים טובה בשבילנו".

על שינוי עתידי בקבוצה: "אני מאמן וההנהלה מחליטה. יש לנו אופציות מסוימות וכרגע יש לנו זמן, אבל ההנהלה תחליט מה טוב. יש את האופציות של טרוי או דלגדו, אנסה להתמקד במה שיש על המגרש. אעבוד עם מה שההנהלה שלי נותנת לי, אני נותן להם את הכבוד".

על המושבה היוונית של המאמנים בליגה: "יאניס של מכבי משחק עם שחקנים ברמה גבוהה יותר מאשר יאניס של הפועל. שמחתי שהם ניצחו את הפועל ירושלים, התוצאות של יאניס ספרופולוס מדברות בעד עצמן. את מה שיאניס קאסטריטיס מביא אתם לא ראיתם בליגה בישראל. הוא יעשה עבודה טובה פה. רואים איזו קבוצה אגרסיבית הם".


דדאס. מחכה להחלטות ההנהלה (עדי אבישי)

מני האריס, שחקנה החדש של חולון שסיים כקלעי הבולט עם 22 נקודות, סיכם: "אני כאן רק כמה ימים, אנחנו עדיין בונים את הכימיה ביחד, אני חושב שאני יכול להיכנס לתפקיד הרכז, יש לנו עוד כמה שחקנים שיכולים לעשות את העבודה הזאת. אני מרגיש טוב עם הניצחון, לקחתי מה שהיריבים נתנו לי, כקבוצה עשינו עבודה גדולה. שיחקנו הגנה והמשכנו להלחם, קלעתי כמה זריקות, אבל כולם קלעו".

מן העבר השני, יאניס קסטריטיס שרשם הפסד ראשון כמאמן הפועל ת"א: "אני רוצה לברך את חולון, אפשר להגיד הרבה דברים על המשחק, אבל בסוף הם היו טובים יותר בדברים קריטיים והם ניצחו בצורה הוגנת. אני מודה לאוהדים על המשחק הראשון שלי כאן, שמעתי הרבה דברים על האוהדים שלנו, והרגשתי אותם כעת, הם היו נהדרים. אני וכל הקבוצה מודים להם. אנחנו יכולים להבטיח שנאבק טוב יותר ונביא ניצחונות למועדון".

על המפתחות שהעניקו לחולון את הניצחון: "היה די ברור שהכל יוכרע בהגנה שלנו, ידענו שחולון מצוינת בהתקפה, הם נכנסים לקצב ואם אתה נותן להם הם יקלעו הרבה מאוד נקודות. הם קלעו 27 נקודות ברבע הראשון, ומהרגע ששינינו את הדברים והתחלנו להיות יותר אגרסיביים הרגשנו ששלטנו בקצב המשחק. פתחנו פער של 6 נקודות באמצע הרבע הרביעי, אבל אז חולון קלעו שני סלים גדולים מאוד והשיגו את הניצחון".


עוד אמר קאסטריטיס: "כל משחק הוא חשוב מאוד עבורי. אני מכיר את השחקנים שלי, הם רוצים לנצח, יש להם את הרצון לנצח את המשחקים ולעשות את זה בדרך הנכונה. נמשיך לעבוד חזק יותר ואני בטוח במאה אחוז שהתוצאות יהיו כמו שאנחנו רוצים. אחרי הפסד, יש לך את הרצון לתקן דברים – ויש דברים שאפשר לתקן, זו המטרה שלנו. שמעתי אנשים שאומרים שצריך שינוי, אבל אחרי הניצחון על ירושלים לא שמעתי דיבורים שכאלה. אנחנו צריכים לשפר את השחקנים שיש לנו. בכל ליגה יש הרבה שינויים במהלך העונה, אנחנו צריכים להישאר ביחד, להבין שזה הסגל שלנו ולבנות את הכימיה שלנו. אני כאן כל יום כדי להוציא את הכי טוב מהסגל הזה ומעבר לזה אדבר עם ההנהלה. אנחנו לא צריכים לקבל החלטות אחרי משחק כזה. השחקנים נלחמו, אבל בחלקים מסוימים הראינו מלחמה, וצריך שזה יקרה למשך יותר דקות".

תומר גינת, המצטיין בהפועל ת"א עם 18 נק' ו-12 ריב', סיכם: "המשחק היה בידיים שלנו, אבל עשינו כמה טעויות שאיפשרו להם לקלוע שלשות בפנים שלנו ברגעים הקריטיים. מאוד רצינו את המשחק והיינו צריכים לנצח אותו עם איך שהוא התפתח, בטח שהיינו צריכים לנצח".


על העבודה של 
קאסטריטיס: "רואים שינוי. אנחנו שלושה שבועות עם עם המאמן החדש ונצטרך לעשות התאמות כמה שיותר מהר, כי אנחנו צריכים להתחיל לנצח. רואים שיש הרבה יותר מחויבות, הערב בדקות מסוימות שיחקנו כדורסל מצוין גם הגנתית וגם התקפית, ובסוף היה חסר לנו את הדברים הקטנים כדי לעשות את הניצחון".


גינת. "בטח שהיינו צריכים לנצח" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי