כדיר חתם בבני הרצליה: "המטרה ידועה, לחזור לליגת העל"

אלישי כדיר
אלישי כדיר במדי הפועל תל אביב. קבוצות רבות בקריירה | עדי אבישי

הסנטר בן ה-33 שנפרד מהפועל תל אביב, עזב גם את הליגה הבכירה אחרי 15 שנה והצהיר: "שמח שניתנה לי ההזדמנות לסייע כדי לעמוד במטרה"

(גודל טקסט)

אחרי מספר ימים של שיחות ויממה לאחר שנפרד רשמית מהפועל תל אביב, בני הרצליה הודיעה היום (חמישי) על הצטרפותו של הפורוורד-סנטר הישראלי, אלישי כדיר (33, 2.02). 

מאמן הקבוצה, מיקי גורקה בירך על צירוף כדיר ואמר: "אלישי יוסיף לנו הרבה איכויות, הוא שחקן עם יכולות מוכחות ואישיות חיובית בחדר ההלבשה. הוא מלא מוטיבציה לעזור לנו להשיג את המטרה שלנו העונה – חזרה לליגת העל. נפעל כעת לחבר את אלישי לקבוצה במהירות האפשרית, במטרה לשמור על המקום הראשון ולהגיע לפלייאוף בכושר שיא, כשאנחנו מחוברים ומגובשים".

אלישי כדיר הוסיף: "אני מאוד נרגש להצטרף לבני הרצליה, אני חושב שכולם יודעים שיש לנו מטרה אחת – עלייה לליגת העל, המקום בו הקבוצה צריכה להיות. אני שמח שניתנה לי ההזדמנות לבוא ולעזור לקבוצה במטרות שלה".

כידוע, כדיר החל את קריירת הבוגרים שלו במדי עירוני רמת גן מהליגה הלאומית בעונת 2004/05, במהלכה העפילה הקבוצה לליגת העל. לאורך הקריירה היה אחד הישראלים הגבוהים הבולטים ובמשך עשור וחצי שיחק בליגת העל בעירוני רמת גן, גלבוע גליל, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל ירושלים, הפועל אילת, מכבי ראשון לציון, עירוני נס ציונה והפועל תל אביב. את הישג השיא שלו בקריירה רשם בעונת 2009/10, אז זכה באליפות עם הפועל גלבוע גליל ונבחר לשחקן העונה. לכדיר 31 הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת בהן קלע 130 נקודות בסך הכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי