אולסטאר ליגת העל: אבדיה הלך עם ווילבקין, פלדין בחר את בלאט

דני אבדיה, סקוטי ווילבקין
דני אבדיה, סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

הכישרון של מכבי תל אביב והסקורר של הפועל ירושלים עשו "כוחות" למשחק שיתקיים ב-27/3 וצירפו בראש ובראשונה את חבריהם לקבוצה. הסגלים המלאים בפנים

(גודל טקסט)

24 המשתתפים במשחק האולסטאר של ליגת העל בכדורסל חולקו היום (שני) לשתי קבוצות, לאחר שהקפטנים דני אבדיה וג'יימס פלדין עשו "כוחות" ובחרו את השחקנים שיופיעו לצדם באירוע שיתקיים ביום שישי ה-27/3.

שני הקפטנים ניצלו את הבחירות הראשונות שלהם על מנת לצרף אליהם את החברים לקבוצה. אבדיה בחר את סקוטי ווילבקין, בעוד פלדין הלך על תמיר בלאט. היהלום של מכבי תל אביב זכה בבחירה הראשונה ולאחר מכן כל אחד בחר שני שחקנים בתורו. ה"עקיצה" של פלדין ליריבו הייתה בחירתו של ים מדר, חברו הטוב של אבדיה מנבחרת העתודה.

הסגלים המלאים
קבוצת אבדיה: סקוטי ווילבקין, איתי שגב (עירוני נהריה), גיא פניני (הפועל חולון), קיוון דבנפורט (הפועל אילת), יפתח זיו (הפועל גלבוע/גליל), מרקוס פוסטר (הפועל חולון), גרגורי ורגאס (מכבי חיפה), טל דן (עירוני נס ציונה), עמית שמחון (הפועל באר שבע), מייקל בריסקר (מכבי חיפה), צוף בן משה (מכבי אשדוד).

קבוצת פלדין: תמיר בלאט, לטאביוס וויליאמס (הפועל תל אביב), ים מדר (הפועל תל אביב), ג'מאר גאלי (הפועל גלבוע/גליל), אדם אריאל (מכבי ראשון לציון), דקוואן קוק (עירוני נס ציונה), אלכס המילטון (מכבי ראשון לציון), טוני גפני (עירוני נהריה), אבי בן שימול (הפועל אילת), טי.ג'יי וויליאמס (הפועל באר שבע), פול סטול (מכבי אשדוד).

פלדין. בחר את בלאט ולקח לאבדיה את מדר (אודי ציטיאט)
פלדין. בחר את בלאט ולקח לאבדיה את מדר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי