צפו בדרמה: 104:105 לחולון על ראשל"צ בתום שתי הארכות

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

הסגולים כבר פיגרו ב-12 במהלך המחצית השנייה, אבל ערב אדיר של מני האריס סייע להם לגבור על סגנית האלופה ולצמצם את הפער ממנה בטבלה. גלבוע/גליל ניצחה בגן נר

(גודל טקסט)

שתי הראשונות בטבלת ליגת העל בכדורסל התמודדו זו מול זול אתמול (ראשון), אבל גם משחק בין השלישית לרביעית הוא מכובד בפני עצמו ואחד כזה התקיים הערב בהיכל טוטו שבחולון, שם הסגולים רשמו ניצחון דרמטי בתום שתי הארכות על מכבי ראשון לציון. בגן נר, גלבוע/גליל גברה על נועלת הטבלה, מכבי אשדוד.

הפועל חולון – מכבי ראשון לציון 104:105 (אחרי שתי הארכות)
קבוצתו של סטפאנוס דדאס התאוששה מההפסד להפועל ירושלים לפני שבוע וחצי והתקרבה למרחק של משחק אחד מסגנית האלופה, שמצדה נוצחה בפעם השנייה בשלושת המשחקים האחרונים. שלשות של נמרוד טישמן ודיאנג'לו הריסון העלו את הכתומים ליתרון דו ספרתי בפתיחת המחצית השנייה, אבל דקות טובות של יוגב אוחיון וטי.ג'יי קליין החזירו את חולון לתמונה ושלשה של מני האריס השלימה מהפך ברבע הרביעי. המארחת הובילה 78:82 פחות משתי דקות לסיום, אבל אלכס המילטון השווה עם שני סלים מהירים ואחרי החטאות בשני הצדדים, המשחק נכנס להארכה.

הסגולים התחילו את חמש הדקות הנוספות בבליץ 0:7, אבל ראשון לציון השיבה ב-8:0 משלה, שוב בהובלת המילטון. האריס הפך מקו העונשין לטובת חולון, מונרו קלע רק אחת משתיים מאותו הטווח וגם בתום 45 דקות לא הושגה הכרעה בהיכל טוטו.

המילטון שוב העלה את האורחת לפלוס ארבע, קליין והאריס קלעו שלשות ובקיזוז עם סל של עוז בלייזר בצד השני, קבעו 97:97. אדם אריאל קלע אחת מהקו, האריס עם שלשה ופניני עם ליי אפ קבעו יתרון ארבע לביתיים והמילטון קיזז עם קליעה מחוץ לקשת, אבל אוחיון השיב באותו מטבע בצד השני ומזה הכתומים לא הצליחו לחזור.

האריס הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות אצל חולון וסיים עם לא פחות מ-35 נקודות, להן הוסיף תשעה כדורים חוזרים. קליין תרם 18 ומרכוס פוסטר 12. בצד המאוכזב, המילטון רשם 30 נקודות, האריסון 24 ו-10 ריבאונדים, בלייזר 15 ו-15 כדורים חוזרים.

הפועל גלבוע/גליל – מכבי אשדוד 83:95 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
החבורה מגן נר השיגה ניצחון חשוב במאבק על הכניסה לפלייאוף ועלתה למקום השביעי, מעל אילת, הפועל תל אביב ונהריה שמחזיקות שלושתן במאזן זהה וניצחו משחק אחד פחות מגלבוע. לאשדוד האחרונה בטבלה אמנם נותרו עוד 13 משחקים עד לסיום העונה, אבל משהו מאוד דרמטי יצטרך לקרות כדי שהקבוצה של בראד גרינברג לא תשחק בליגה הלאומית בשנה הבאה. אדגר סוסה הצטיין בשורות גלבוע עם 29 נקודות ו-8 אסיסטים, מייקל יאנג הוסיף דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. בצד השני, אלייז'ה ג'ונסון הוביל את רשימת הקלעים עם 16, אייק אופייבו תרם 15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי