יו"ר ארגון השחקנים פנה לפרנקל: "אפשר לזרים לעזוב את הארץ"

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | דני מרון

ניר אלון שיגר מכתב ליו"ר מנהלת הליגה בו ביקש לאפשר לשחקנים הזרים אשר רוצים לעזוב את הארץ לשהות לצד משפחתם: "מבינים את הצרכים הנפשיים שלהם"

(גודל טקסט)

התפשטות נגיף הקורונה הביאה לכאוס בספורט העולמי והישראלי, כאשר כל ענפי הספורט בארץ נעצרו לעת עתה, ביניהם כמובן גם הכדורסל. בינתיים, יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, פנה ליו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, בכדי שזה יאפשר לשחקנים זרים אשר רוצים לעזוב את הארץ לשהות לצד משפחתם.

במכתבו כתב אלון: "על רקע התפשטות מגפת הקורונה בארץ ובעולם, קיבלנו פניות רבות משחקנים זרים הדואגים לשלום משפחותיהם ומבקשים להימצא לצידם בשעה קשה זו. אנו מגבים את בקשתם מתוך מחשבה אנושית שמבינה את הצרכים הנפשיים של השחקנים וכן מתוך ראייה פרקטית של המציאות".

"בזמנים כאלה, שחקנים הנמצאים במצוקה נפשית ומצויים בחרדה לשלום יקיריהם, צריך להיות לצד בני משפחותיהם", הוסיף יו"ר ארגון השחקנים וסיכם: "הארגון מבקש כי ראשי הקבוצות יאפשרו לכל שחקן זר המעוניין בכך לבקר את משפחתו עד להתבהרות המצב".

בתוך כך, ארגון השחקנים פתח היום קו חם לכדורסלנים וכדורסלניות לטובת נושאים הקשורים במגפת הקורונה והשלכותיה. "שחקנים ושחקניות יקרים, הארגון מוביל ומלווה אתכם בתקופה לא פשוטה זו של המאבק במגפת הקורונה. אנחנו ממשיכים לשמור על זכויותיכם, במקביל להמשך השמירה על בריאותכם", נכתב במסר מצד הארגון לכדורסלנים/ות.

משרד הבריאות, שאסר על קיום אימונים בכל הענפים הקבוצתיים, הנחה את השחקנים שלא לקיים פעילות שיש בה מגע פיזי בין המתאמנים וציין כי אין מניע לקיים אימונים, גם עם כדור, בתנאי שאין בהם מגע. ביום ראשון, ארגון השחקנים יכנס ישיבת חירום ואחריה יוציא הודעה באשר לנושאים שעל הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי