האנטר: "הרגשתי שאנחנו קבוצה מיוחדת, היו לנו רגעים קסומים"

אות'לו האנטר
אות'לו האנטר | עדי אבישי

אחד מכוכבי מכבי ת"א שוחח עם קרל היינס וסיפר: "הקהל שלנו גורם לכך שאף אחד לא רוצה להפסיד וכולם נותנים את הכל. הציפיות מאיתנו היו נמוכות, אך אני כל הזמן כיוונתי לפלייאוף"

(גודל טקסט)

 אחד הכוכבים הגדולים ויש גם שיגידו המפתיעים בהצלחה של מכבי תל אביב העונה, הוא אות'לו האנטר. מדובר באחד השחקנים היותר איכותיים ביבשת, אבל לאחר שנתיים בצסק"א מוסקבה, איתה גם זכה ביורוליג בעונה שעברה, הוא הגיע בגיל 33 לתל אביב במטרה לסייע מהספסל ולתרום מניסיונו האדיר בזכות קריירה מופלאה שהחלה באטלנטה הוקס ב-NBA ולאורך העשור האחרון כללה מעברים בין הקבוצות הטובות ביותר באירופה, כולל ריאל מדריד ואולימפיאקוס.

הבוקר (שלישי) פורסם באתר היורוליג צילום של שיחת וידאו שערך האנטר עם חברו מצסק"א מוסקבה, קייל היינס. האנטר, שהוצג על ידי היינס כ"חבר טוב, אורח מיוחד ואחד שעושה את הכל במכבי ת"א", סיפר תחילה על השבועות האחרונים מאז שהקבוצה שיחררה את השחקנים לבתיהם: זו תקופה קשה כי אנחנו מבלים בבית המון זמן וצריכים להתרחק מאנשים, זו רוטינה קשוחה. אין חדרי כושר, אין משחקים. אני מנצל את הזמן כדי לבלות יותר עם המשפחה שלי".


כיצד הוא שומר על כושר
: "אם להיות כן, עבדתי בבית רק פעם אחת. המועדון נתן לנו תוכנית עבודה קטנה לארבעה ימים, אבל אמרתי לעצמי 'אני הולך לתת לגוף שלי לנוח'. אני מרים משקולות ועושה קצת אימונים, אבל אני מרגיש טוב".


האנטר. מנצל את הזמן כדי לנוח (עדי אבישי)


על העונה במכבי תל אביב:
"זו שנה נהדרת. אני חושב שהציפיות מאיתנו בהתחלה היו קצת נמוכות, אבל אני כיוונתי מלכתחילה לפלייאוף והרגשתי שזו קבוצה מיוחדת שיכולה לעשות זאת. זו קבוצה עם שחקנים חדשים שחלקם מעולם לא שיחקו ביורוליג, אבל היו לנו רגעים קסומים. שיחקנו כדורגל מצוין וכולם התאקלמו במהירות, גם עם המאמן ספרופולוס עבדתי בעבר והוא עושה עבודה נפלאה".


המשך העונה
: "כרגע אנחנו לא יודעים מה יהיה, אבל בתקווה זה ייפתר כי אחרת נצטרך להתחיל לדאוג בנוגע לעונה הבאה. זו בינתיים הזדמנות טובה לתת לגוף להתאושש ולבלות עם המשפחה והילדים, זה משהו חשוב לא פחות".

היינס סיפר להאנטר כי מכבי ת"א הייתה הקבוצה שהוא הכי אהב לראות אותה משחקת, בעיקר בבית, ועל כך אמר הסנטר: "אני מעריך את זה מאוד. יש לנו קהל פנטסטי, שמביא לנו המון אנרגיות, דוחף אותנו גם כשאנחנו למטה וההרגשה היא שאף אחד לא רוצה להפסיד – לכן כולם נותנים את הכל למען הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי