אמארה סטודמאייר בראיון מיוחד: "רציתי לפרוש בהפועל ירושלים"

אמארה סטודמאייר
סטודמאייר. שוקל לפרוש בקרוב | דני מרון

שיעורי התורה דרך אפליקציית זום, איך הפכה ישראל לאחת המדינות הבטוחות בעולם בזמן משבר הקורונה, כיצד הוא מעביר את הזמן ומדוע הוא לא סיים את הקריירה בבירה. הסנטר של מכבי תל אביב נדבר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בראיון לעיתון ג'רוזלם פוסט, אמארה סטודמאייר, הסנטר של מכבי תל אביב, שבחר להישאר בישראל בזמן משבר הקורונה, דיבר על החיבור ליהדות, סיפר כיצד הוא מעביר את הזמן בפגרה וגילה איך ישראל הפכה לאחד המקומות הבטוחים בעולם.

על נגיף הקורונה: "המצב בישראל נהדר. הקדמנו את העקומה ונכנסנו להסגר מראש. אנחנו לא יכולים ללכת לים, אבל כן לבתי המרקחת ולסופרים. כולם מסתובבים עם מסיכות ויש ריחוק חברתי. ישראל דורגה כאחד המקומות הבטוחים ביותר בעולם כיום, היא בעשירייה הראשונה. כולנו צריכים לנסות לשמור על עצמנו ועל הבריאות שלנו. עלינו להישמע להנחיות השונות. אם יוצאים החוצה, אז רק לצרכים חיוניים. זה המפתח לעבור את הכל בשלום".

סטודמאייר סיפר: "אני משחק עכשיו במכבי תל אביב כיום, שהיא היריבה הגדולה של הפועל ירושלים וזה מעניין. רציתי לסיים את הקריירה שלי בהפועל ירושלים, אבל זה לא הסתדר מבחינה חוזית. אני לא באמת יכול להשפיע על המגרש כמו שהייתי רוצה עד הפרישה, אבל אני מרוצה בישראל ושמח מהמצב הקיים".

איך הוא מנצל את הזמן במהלך הפגרה: "אני משתתף בשיעורי תורה דרך אפליקציית זום. הצלחתי ללמוד. ביליתי עם משפחתי והבן שלי, שנמצא פה איתי על מנת ללמוד תורה. כמובן שאי אפשר ללכת לבית הספר, כך שהוא לומד מהבית בעזרת האינטרנט ואני דואג לבשל לו כל הזמן. תמיד אכלנו כשר ושמרנו שבת כך שאנחנו רגילים לזה".

החיבור ליהדות: "כשהייתי צעיר רדפתי אחרי ישו וזה מה שהוביל אותי להתעסק ביהדות. על ידי המרת הדת שלי, הצלחתי ללמוד תורה ברמה גבוהה מאוד. יש כל כך הרבה מה ללמוד והכל מבוסס ומונע על ידע אלוהים. כשאתה מתפלל שלוש פעמים ביום, אתה מקיף את עצמך באלוהים. כשהגעתי לישראל ב-2010, ידעתי שארצה לגור כאן. אף אחד אפילו לא ידע על השורשים שלי וזה היה בקיץ בו חתמתי בניקס. כבר אז ידעתי שארצה לשוב לפה על מנת להתחבר לתורה".


ממשיך להתחזק. אמארה סטודמאייר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי