סופו: "כששיחקתי במכבי ת"א היו לי בעיות, לקחתי כדורים"

סופוקליס שחורציאניטיס
סופוקליס שחורציאניטיס | עדי אבישי

הסנטר היווני נזכר בעונת הזכייה באליפות אירופה והקשיים שסבל מהם במהלכה בראיון לאתר היורוליג: "היו לי הפרעות שינה, לא הצלחתי להתמודד עם המצב"

(גודל טקסט)

אחד הזרים האהובים ביותר על מכבי תל אביב עד היום הוא סופוקליס שחורציאניטיס. הוא שיחק בקבוצה בשתי קדנציות (2010-2012 ו-2013-2015) ובהן הגיע עמה עד לגמר היורוליג, זכה בליגה האדריאטית ובקדנציה השנייה גם זכה עם הקבוצה ביורוליג בנוסף לתארים המקומיים, אבל הוא אהוב בעיקר לאור ההשתטחויות הרבות שלו על הפרקט, וסופו הוא אחד שלא בכדי זכה לכינוי "בייבי שאק" בשל ממדיו הפיזיים יוצאי הדופן עבור הכדורסל האירופי.

הערב (חמישי) פורסם באתר היורוליג ראיון וידאו עם הסנטר היווני, במהלכו הוא סיפר על קשיים פיזיים ובעיקר נפשיים חווה לאורך הקריירה ובייחוד בישראל, דווקא ב-2014 – עונה שהסתיימה עבורו ועבור מכבי תל אביב עם זכייה באליפות אירופה.

"2014 הייתה שנה מוזרה מאוד עבורי. מכבי תל אביב הצליחה, כולם היו טובים וגם אני, אבל לי היו המון בעיות מהן סבלתי. היו לי הפרעות שינה, לקחתי כדורים כדי להירדם ולא הצלחתי להתמודד עם המצב. הייתי מסתגר. אני זוכר שבעונה שזכינו ביורוליג, הפסדנו משחק אחרי לידת בתי וכשחזרתי הביתה נעלתי את עצמי בחדר כדי שלא אקלע לסיטואציה בה אני מתעמת על האנשים שאני אוהב".

עוד אמר סופו: "פעם לכל קבוצה היה מנהיג, אצלנו זה היה ניקולה וויצ'יץ' ששימש כמו פסיכולוג בקבוצה. אם הייתה לי בעיה, ידעתי שאני יכול ללכת לדבר עם ניקולה והוא היה מרגיע אותי. מצאתי מקלט במגרש, אבל הדבר הנכון הוא לחשוב על המשפחה בראש ובראשונה".


סופו. "נעלתי את עצמי בחדר" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי