יצטרף לדני אבדיה? ים מדר נרשם לדראפט 2020

ים מדר
ים מדר | דני מרון

מומחה הדראפט של ESPN, ג'ונתן גבעוני, צייץ כי סוכנו של רכז הפועל תל אביב אישר כי הוא ינסה להיות הישראלי השני שייכנס ל-NBA הקיץ. "עשוי להיבחר בסיבוב השני"

(גודל טקסט)

לא רק דני אבדיה: מומחה הדראפט של ESPN, ג'ונתן גבעוני, דיווח הערב (רביעי) באופן מפתיע למדי כי סוכנו של ים מדר, אלכס סראטסיס, אישר כי רכזה של הפועל תל אביב החליט להירשם לדראפט 2020 ועשוי להיבחר בסיבוב השני.

מדר שכזכור הוליך יחד עם דני אבדיה את נבחרת העתודה לזכייה שנייה ברציפות בטורניר בישראל ונבחר בחמישיית בטורניר, הפך לשחקן חשוב ברוטציה של הפועל תל אביב. ב-21 משחקים בהם שותף בליגת העל קלע בממוצע 8 נקודות, הוריד 2.2 ריבאונדים ומסר 3.1 אסיסטים ובקיץ ינסה להגיע ל-NBA יחד עם הסוויינגמן של מכבי תל אביב, שצפוי להיבחר בעשירייה הראשונה. 

מי שעוקב אחרי הביצועים של מדר עוד מהקיץ הוא מומחה הדראפט של ESPN מייץ שמיץ, שהתרשם מהיכולות ההתקפיות והגנתיות של הרכז בן ה-19: "מדר חתם בסטייל את הופעת הפריצה שלו באליפות בלתי אפשרי להישאר מולו, מזיז רגליים במהירות הבזק. יכול לעלות לקליעת ניתור מתי שהוא רק רוצה".

עד כה, ארבעה ישראלים בלבד נבחרו בדאפט ה-NBA – דורון שפר, ליאור אליהו ויותם הלפרין נבחרו בסיבוב השני לפני שעומרי כספי נבחר במקום ה-23 על ידי סקרמנטו קינגס בשנת 2009 והפך לישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם, אליו הצטרף בהמשך גם גל מקל, שחתם על חוזה בדאלאס מאבריקס בשנת 2013.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי