הספונסר ש"הסכים" להחתים בירושלים ארבעה כמו בודירוגה

דיאן בודירוגה
דיאן בודירוגה | YOAV LEMMER / Staff

אל תחמיצו: מוטי דניאל חזר לשנת 2005, אז שימש כמנהל המקצועי של הקבוצה מהבירה והגיע לפגישה בביתו של ספונסר "רוסי" שהובא על ידי דני קליין: "כמו בסצנה מנרקוס". הסיפור המלא בפנים

(גודל טקסט)

מוטי דניאל, אחד הכוכבים הגדולים של מכבי תל אביב בשנות ה-80 וה-90, מנצל את תקופת הבידוד כדי לחלוק עם העוקבים שלו בטוויטר סיפורים מהתקופה שלו כשחקן. אחד כזה, צבעוני במיוחד, פורסם על ידי דניאל היום (שישי) ועסק בימיו כמנהל מקצועי בהפועל ירושלים ושמע לראשונה על ארקדי גאיידמק.

דניאל סיפר: "ב-2005 החזקתי לתקופה קצרה בתפקיד מנהל מקצועי בהפועל ירושלים. פחות משלושה חודשים אבל עם הרבה חוויות ושיעורים לחיים. בתחילת הקיץ נסענו ארז אדלשטיין ואני לליגת הקיץ בלאס ווגאס. היה לנו תקציב של כ-400 אלף דולר לארבעה שחקנים זרים.

"בבוקר הראשון כשהתעוררתי – היו לי על הטלפון עשרות הודעות ושיחות שלא נענו מאנשי תקשורת בארץ. כשתפסתי את דני קליין הוא סיפר על ספונסר "רוסי" (כך כינה אותו בשבועיים הראשונים עד שלמד להגיד את שמו). "תביאו את מי שאתם רוצים- אל תדאגו לכסף".

"כשחזרנו לארץ דני לקח אותנו לביקור היכרות באחוזה בקיסריה. הבית היה שמור כמו בסצנה מנרקוס. היינו דוממים ולחוצים. נכנסנו לסלון ענק, הטמפרטורה בחדר הייתה קרובה לאפס מעלות. כל הזמן דמיינתי מה יש בחצר האחורית הענקית מתחת לדשא.

"כדי להיכנס לאווירה הידידותית, המארח הראה לנו תמונות שלו בתחפושת שחורה מבצע פעולות של אומנויות לחימה. קבלנו שתייה ואז הוא אמר באנגלית עם מבטא רוסי כבד: "בואו נדבר כדורסל, מי השחקן הכי יקר באירופה?" אני מרגיש שהקור מקפיא לי את השכל. מסתכל על ארז והוא הפוך ממני, כולו נוטף זיעה.

"אה, אה, בודירוגה" ענינו. "כמה כסף?" 2.5 מיליון דולר- ארז עונה בלחש. "נו, אז אפשר להביא ארבעה כאלה ולקחת אליפות?" עוד ניסינו, כל אחד בתורו, להסביר לו שזה לא כל כך פשוט אבל לא הייתה לו סבלנות לשמוע אותנו. "אני רוצה לזכות באליפות". זאת הייתה הפעם האחרונה שפגשתי אותו", כך סיכם דניאל את הסיפור המשעשע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי