לאחר דיון: איגוד הכדורסל יפעל להחזרת הליגות הלא מקצועיות לפעילות

עמירם הלוי, ראובן ריבלין
עמירם הלוי, ראובן ריבלין | דני מרון

מנכ"ל האיגוד הבהיר: "נפנה למשרד הבריאות, אין שום סיבה לא להחזיר את השחקנים לאימונים, אם נקבל תשובה שלילית מישהו יצטרך לתת הסברים". הלוי נבחר כיו"ר לקדנצייה שלישית ברציפות

(גודל טקסט)

הנהלת איגוד הכדורסל קיימה היום (רביעי) ישיבה חשובה באמצעות מערכת הזום במרכזה נקבע כי עמירם הלוי ימשיך לכאן כיו"ר האיגוד. מעבר לכך, כמובן, עלתה על הפרק שאלת החזרת ענף הכדורסל לפעילות, כאשר בכדורגל אושרו מוקדם יותר חזרה לאימונים קבוצתיים תחת הגבלות.

בישיבה הוחלט בתמיכה גדולה להחזיר לפעילות את כל הליגות הלא מקצועניות הקשורות לאיגוד הכדורסל, בהתאם לתוכנית החזרה לאימונים כפי שהוגשה בתחילת השבוע למשרד הספורט, כשהיא מגובה גם בחוות דעת רפואית ובשלב השני המטרה היא לסיים את כל הליגות.

בהודעה נמסר: "באיגוד הכדורסל חושבים שאין כל סיבה שהילדים, הילדות הנערות והנערים, לא יוכלו לחזור מיד לפעילות, תוך שמירה על הכללים אותם קבע משרד הבריאות, בטח אם אושרו תפילות במקומות פתוחים ל-19 אנשים. האיגוד יעשה ככל הניתן כדי להחזיר את יותר מ-30 אלף השחקנים שלו לפעילות במהירות האפשרית ובהמשך למשחקים. 

ישיבת איגוד הכדורסל בזום (צילום מסך)

מנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן: " אנחנו מתכוונים להודיע למשרד הספורט ומשרד הבריאות שאין שום סיבה לא להחזיר את השחקנים לאימונים באופן מידי ובהתאם להנחיות. אם נקבל תשובה שלילית מישהו יצטרך להסביר את דעתו. בניגוד לתפילה, בה יכולים להגיע בכל יום ולכל תפילה 19 אנשים שונים, קבוצת כדורסל היא הומוגנית, השחקנים בה והצוות אינם מתחלפים. אנו רואים חשיבות עליונה בפעילות גופנית לשחקנים, בעיקר לשחקנים הצעירים ובהמשך לסיום העונה על המגרשים".

 
עוד קודם לכן, עמירם לוי נבחר פה אחד ליו"ר האיגוד וזו תהיה הקדנצייה השלישית ברציפות מאז 2014 כשהחליף את הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ. שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב ימשיך לכהן כמ"מ בכיר. כמו כן בחרה המנהלת את ראשי הוועדות השונות.
 
 
הלוי אמר: "מודה על האמון, מבטיח לעשות את הכל כדי לקדם את הכדורסל בישראל. אלה ימים לא פשוטים לכולם אבל אנחנו עומלים כיצד להחזיר את הילדים והנוער למגרשים במהירות האפשרית. אנחנו חושבים שתרבות הספורט חשובה לא פחות מכל דבר אחר וכמובן שנעשה זאת מבלי לסכן אף אחד.". הלוי מצר על העובדה כי לא יתקיימו אליפויות אירופה לנבחרות צעירות אך מרוצה מההתקדמות: "נבחרות הבנים נמצאות כולן בדרג א' לראשונה מזה עשור, ואין לי ספק שנראה בקרוב את הישגים אלה מגיעים לידי ביטוי".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי