סכנה לעתיד הפועל חולון: בוטלו תשלומים להם התחייבה הקבוצה

שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים | אתר FIBA

שלמה אייזק מסרב להיות המממן היחיד של הקבוצה וטוען לכספים שמגיעים לו ולא הועברו מהעירייה, ולאחר הוצאת העובדים והשחקנים לחל"ת מתברר כי גם בוטלו צ'קים והופסקו תשלומים שהבוטחו

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

בצל איומיו של הבעלים שלמה אייזיק לעזוב את הפועל חולון ולאור טענותיו כי כספים שהיו אמורים לעבור לחשבון הקבוצה מעיריית חולון ולא רק, לא הגיעו, קיים ספק לגבי עתידה של הקבוצה שבשלוש השנים האחרונות הייתה דיירת של קבע בצמרת הכדורסל הישראלי ושיחקה בליגת האלופות של פיב"א.

הפועל חולון נחשבה בשנים האחרונות לאי של יציבות כלכלית בכדורסל הישראלי, אך הבעיות תזרים המזומנים והעובדה שאייזיק לא מוכן יותר להיות המממן היחיד, גרמה לביטול תשלומים להם התחייבה הקבוצה ולצ'קים שבוטלו. אגב, לשלושה משחקני חולון, גיא פניני, יוגב אוחיון ושלומי הרוש, חוזים בקבוצה לעונה נוספת.

עמותת הפועל חולון אמורה להתכנס לפגישה שנקבעה מראש בלי קשר למצב אליה נקלעה הקבוצה. למעט המנכ"ל רועי דבורה, הוצאו כל בעלי השכר בקבוצה וביניהם השחקנים לחל"ת. השחקנים הישראלים קיבלו משכורות עבור המחצית הראשונה של חודש מרץ, כאשר בעלי תפקידים בקבוצה הפסיקו לקבל שכר עוד קודם לפרוץ מגפת הקורונה.


אוהדי הפועל חולון (דני מרון)

שלמה אייזיק פרסם בסוף השבוע מכתב פומבי לראש העיר חולון מוטי ששון, מכתב שהתפרסם באתר "גו אייטם", ובין היתר כתב אייזיק "ב-18 במרץ פניתי אליך והודעתי לך כי למעשה סגרנו דה-פקטו את עונת הכדורסל… המצב יצר סיטואציה כלכלית קשה ביותר ופער בורות כספיים גדולים ביותר. ביקשתי את עזרתך ועזרת העירייה שתפעלו להעברת יתרת הכספים העומדים לרשותנו בדין, ושקל אחד לא מעבר למה שמגיע לנו".

אייזיק ציין עוד כי ביקש להקדים את הקצבת העירייה תקציב לו זכאית מאוגוסט להיום וזאת כדי לאפשר לה לעמוד בהתחייבויותינו בצורה מכובדת, אך בקשה זו לא נענתה: "לאור העובדה שהטוטו לא מעביר כספים לספורט בהוראת מדינת ישראל, כספים בגין זכויות שידור לא מתקבלים והאוצר לא עוזר, יהיה לנו קשה מאוד להמשיך לפעול בעונה הבאה ובכלל. אני פונה אליך בבקשה שתשחרר לנו את הכספים להם אנו זכאים, כיום ולא בעוד ארבעה חודשים, כי אז ייתכן שלא יהיה לך למי להעבירם", סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי