אייזיק מרגיע: "חולון תמשיך להיות בצמרת בכדורסל הישראלי"

שלמה אייזיק
שלמה אייזיק | דני מרון

הבעלים שאיים בעזיבה, כתב פוסט אופטימי לאוהדי הקבוצה: "מאחל לכל הקנאים שימשיכו לסבול, אנחנו נמשיך להתקדם ורואים רק סגול בעיניים". היו"ר לנציאנו הוסיף: "המועדון לא יקרוס"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

למרות איומיו של שלמה אייזיק לעזוב את הפועל חולון, הבעלים שלח היום (רביעי) מסר מרגיע ואופטימי לאוהדי הקבוצה: "חולוניה תמשיך להיות קבוצת צמרת בכדורסל הישראלי ותמשיך לספק ריגושים לאלפי אוהדיה. אין שחקן זר ששיחק אצלנו בשנים האחרונות ולא מתגעגע אלינו, לאווירה המיוחדת וליחס המחבר שהיה לו כאן. מאחל לכל אוהדינו האמיתיים חג עצמאות שמח גם במישור האישי וגם הכלכלי ואני מאחל לכל הקנאים גם מקרוב וגם מרחוק שימשיכו לסבול, אנחנו נמשיך להתקדם ורואים רק סגול בעיניים".

אייזיק עצמו אמר לספורט1: "מעניין שאף אחד לא מזכיר ולא מציג את השערורייה הכי גדולה והכי משמעותית בזה שהמדינה/אוצר הורתה לטוטו שלא להעביר את ההקצבות לספורט, בושה וחרפה. הופכים אותנו ל'תעודת הביטוח' של המדינה שאינה עומדת בהתחיבויותיה וזאת הבעיה. לא ההתנהלות המשפטית של חולון נגד שני משכירי דירות עבור מי שנמצא בחל"ת, בעיה שתיפתר אף היא בימים הקרובים". בקבוצה מציינים כי השחקנים קיבלו את שכרם עד היציאה לחל"ת ואילו העובדים קיבלו את משכורתם עוד לפני השחקנים והמאמנים וזאת בניגוד לפרסומים קודמים.

קודם לכן פרסם יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו פוסט משלו: "המועדון לא יקרוס זה גם המקום להגיד תודה ענקית לשלמה אייזיק איש נדיר שבלעדיו לא היינו היכן שאנחנו היום אני סומך עליו במיליון אחוז כמי שמכיר אותו ובניגוד לאחרים הוא לא משאיר 'פצועים בשטח' הצבא הסגול אחרייך שלמה, יש לנו את הבעיות שלנו בדיוק כמו כל המועדונים אז תנו לנו שקט פחות האשמות הדדיות ושנזכה לחזור במהרה".


"חולוניה תמשיך להיות קבוצת צמרת בכדורסל הישראלי" (דני מרון)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי