כלפון בירך את פרנקל: "היה חשוב שאחרי הכדורגל, גם הכדורסל יחזור"

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

אחרי שהוחלט בתום ישיבה סוערת כי ליגת ווינר סל תחודש, יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל התקשר למקבילו מהכדורסל: "נטל ההוכחה על שמירה והקפדה של המתווה מונחת על כתפי השחקנים". וגם: התגובות מהרשת

(גודל טקסט)

אפשר לברך ולחייך. ליגת ווינר סל תשוב לפעילות, כך נקבע היום (שישי) בסיומה של ישיבה סוערת אשר הוכרעה על חודו של קהל. יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, ארז כלפון, התקשר לפני מספר דקות ליו"ר מנהלת הכדורסל שמואל פרנקל ובירך אותו ואת חברי דירקטוריון המנהלת על חזרת הכדורסל הישראלי.

כלפון אמר: "היה חשוב שאחרי הכדורגל, גם הכדורסל יחזור בכדי להחזיר את האור לעשרות אלפי אוהדים, והפרנסה לאלפי משפחות. עכשיו, בדיוק כמו בכדורגל, נטל ההוכחה על שמירה והקפדה של המתווה שאושר ע"י משרד הבריאות מונחת על כתפי השחקנים והצוות המקצועי".

באשר למתווה עצמו, בימים הקרובים יחלו הקבוצות בהכנות, כאשר עד ה-17 במאי ישובו השחקנים הזרים לישראל ולאחר מכן יצטרכו להיכנס לבידוד של שבועיים עד תחילת האימונים בראשית יוני. המשחקים יחודשו כעבור שלושה שבועות מאיפה שנפסקו: המחזור ה-22. לאחר מכן ישוחק סיבוב שלישי מקוצר (השיטה תיקבע בהמשך) ובסיומו יעפילו שמונה הראשונות לרבע גמר הפלייאוף, אשר יתקיים בשיטת הטוב משלושה משחקים. המנצחות יעלו לפיינל פור בו תיקבע האלופה בשבוע האחרון של יולי.

המשחקים יתקיימו באולמות הביתיים של הקבוצות, בשלב זה ועד הודעה חדשה ללא קהל כמובן. כל קבוצה תשחק שני משחקים בשבוע. כל מתווה החזרה (לוח המשחקים, העברות, לוח הזמנים) ייקבע על ידי ועדת מנהלת בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי