שר הפנים אריה דרעי אישר כניסה של זרים חדשים לישראל

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | אודי ציטיאט

סוגיה נוספת נפתרה לקראת חזרתה של ליגת העל: הקבוצות יוכלו להחתים שחקני חיזוק ואלו יוכלו להיכנס לארץ עם משפחותיהם, רשות האוכלוסין הנחתה להוציא להם אישורי עבודה. יו"ר המנהלת: "מודה לכל הגופים על העזרה"

(גודל טקסט)

הכדורסל הישראלי קיבל היום (רביעי) בשורה טובה נוספת לקראת חזרתה של ליגת העל לפעילות: משרד הספורט, משרד החוץ, משרד הפנים ורשות האוכלוסין נרתמו ביממה האחרונה ודאגו להסדרת האישורים הנחוצים להכנסת זרים חדשים לישראל: שר הפנים אריה דרעי חתם רשמית על התקנה המאפשרת כניסת זרים ישנים וחדשים לארץ, בנוסף לאישור כניסת המשפחות של הזרים שיתלוו אליהם, מה שעזר ודחף את השחקנים לחזור ארצה לקראת חידוש המשחקים. מעבר לכך, לאחר שאתמול התברר גם כי הקבוצות נתקלו בקשיים להוצאת אישורי עבודה לזרים החדשים, רשות האוכלוסין הוציאה הבוקר הנחיה לאשר גם זאת.

ביממה האחרונה בישרו הקבוצות על חזרה של לא מעט שחקנים, כמו דריל מונרו במכבי ראשל"צ, ג'ורדן המילטון בהפועל ת"א ודומיניק ווטרס בעירוני נהריה. המנהלת קיבלה אישור רשמי מאיגוד הכדורסל שיאפשר החתמת שחקנים מהליגה הלאומית, בכפוף לסיום העונה בה.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל אמר: "אני מודה לכל הגופים הממשלתיים על העזרה הרבה, כולם נרתמים לחזרת הליגה, אני רוצה להודות במיוחד לשרת הספורט מירי רגב, למנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי ולראש המטה שלו גיא ענבר שהוא איש הקשר שלנו מול כל גופי הממשלה ועושים עבודה נהדרת על מנת לעזור ולאפשר את חזרתה הרשמית של ליגת ווינר סל לפעילות. אני גאה בראשי הקבוצות ובכל העוסקים במלאכה על ההירתמות המהירה, ללא ספק הכדורסל הישראלי היה חסר לכולם ואני שמח שכולם עובדים במרץ על הכנת הקבוצות לקראת חזרתה של הליגה".

אלייז'ה בראיינט (דני מרון)
אלייז'ה בראיינט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי