רכש שני להפועל חולון: ג'ימי הול חתם עד תום העונה

ג'ימי הול
ג'ימי הול | חולון

אחרי שצירפו את דזי וושינגטון, הסגולים הכריזו על הגעתו של הפאוור פורוורד שהצטיין העונה במדי מכבי הוד השרון והוביל את הליגה הלאומית בריבאונדים. במקביל, העירייה פטרה את הקבוצה מתשלום על שימוש במתקנים

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

בשל סירובם של שלושת השחקנים הזרים לשוב ארצה, הפועל חולון ממשיכה לעבוד במרץ לקראת חזרתה של ליגת ווינר סל. אחרי שאתמול (רביעי) היא הודיעה על החתמתו של הגארד האמריקאי דזי וושינגטון, הבוקר הכריזה הקבוצה של סטפנוס דדאס כי הפאוור פורוורד ג'ימי הול הצטרף לשורותיה עד תום העונה.

הול (26, 2.03 מ') שיחק העונה במדי מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית, שכידוע הסתיימה באופן רשמי בגלל הקורונה. עוד לפני כן, הפאוור פורוורד העמיד ממוצאים מרשימים של 18.9 נקודות, 13.6 ריבאונדים (הוביל את הליגה בקטגוריה הזו) וארבעה אסיסטים למשחק.

זו העונה השלישית של השחקן בישראל, כשלפני הוד השרון הוא שיחק במדי אליצור קרית אתא והפועל מגדל העמק. הול הוא בוגר מכללת קנט והעמיד בעונתו האחרונה במכללות ממוצעים של 19 נקודות, 10.5 רבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק ורשם לא פחות מ-23 משחקי דאבל דאבל.

בתוך כך, עיריית חולה פטרה במהלך היום את קבוצת הכדורסל מתשלום דמי שימוש במתקני הספורט העירוניים עד סוף העונה הנוכחית. החלטה זו התקבלה על רקע המצוקה הכלכלית אליה נקלעה הקבוצה עקב מגפת הקורונה".

ראש העיר מוטי ששון: "כתושב חולון וכראש העיר שלה אני מוצא לעצמי חובה לעזור ככל שניתן לאגודת הפועל חולון בכדורסל כדי שתשחק ותסיים את העונה. אני מאחל לקבוצה ולאוהדים הצלחה רבה". מהפועל חולון נמסר: "מועדון הפועל חולון מודה לעיריית חולון ולראש העיר מר מוטי ששון על ההחלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי