עמית תמיר מונה למאמן מכבי אשדוד עד תום העונה

עמית תמיר
עמית תמיר | מנהלת ליגת העל בכדורסל

מי ששימש כעוזרו של בראד גרינברג בשבועות שלפני פגרת הקורונה יחליף את האמריקאי, שלא ישוב ארצה ונפרד מהקבוצה לאחר שנתיים וחצי. האתגר העצום שלפניו: להשאיר את הדרומיים בליגה

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מאמן חדש למכבי אשדוד: הקבוצה מעיר הנמל הודיעה כי עמית תמיר יעמוד על הקווים חודשיים שנותרו עד לסיום העונה ויחליף את בראד גרינברג, שלא ישוב לאמן את הקבוצה ונפרד ממנה לאחר שנתיים וחצי.

תמיר שימש כעוזרו של האמריקאי בשבועות שלפני הפסקת הליגה וכעת ינסה לחולל נס שישאיר את אשדוד בליגה עונה נוספת. "הדולפינים" שקועים במקום האחרון בטבלת ליגת העל, עם ארבעה ניצחונות ב-21 מחזורים, ורחוקים שלושה משחקים וחצי מהפועל באר שבע המדורגת מעליהם. אם לא די בכך, הקבוצה הודיעה שאף אחד מבין ארבעת הזרים שלה לא יחזור לישראל לקראת חידוש העונה, בעוד הקפטן ליאור אליהו סיים את העונה עוד לפני פגרת הקורונה בשל פציעה בכף ידו.

זו תהיה הפעם הראשונה כמאמן ראשי בליגת העל עבור עמית תמיר בן ה-40, שפרש לפני שנתיים ממשחק פעיל. תמיר גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים וגם החל בה את דרכו בבוגרים, במהלך הקריירה הוא שיחק ביוון, בלגיה וקפריסין והשיאו שלו בישראל היה ב-2008, אז זכה באליפות במדי הפועל חולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי