מכבי ת"א הודיעה: "העברנו מתווה המהווה פתרון לבעיית לוחות הזמנים"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

הצהובים הגישו מכתב למנהלת והציעו לחלק את הליגה לשני בתים של שש קבוצות ולהתחיל את הפלייאוף ב-28.7 עם שינוי בשיטת רבע הגמר: "שאר הקבוצות לא יצטרכו להמתין"

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר מכבי תל אביב עוררה סערה, אחרי שיושב הראש שמעון מזרחי, הודיע כי אם היורוליג אכן תחזור, הקבוצה לא תוכל להשתתף במשחקי הליגה. לאחר מכן מנהלת הליגה וגם שרת הספורט היוצאת מירי רגב, תקפו בחריפות את האמירה של מזרחי וכעת נראה שמכבי תל אביב חזרה בה מדבריה והודיעה היום (שני) כי מצאה פתרון לבעיה בלוחות הזמנים. 

לפי המתווה, במועדון הציעו לחלק את הליגה לשני בתים של שש קבוצות בניגוד למתווה המנהלת המציע חלוקה של מקומות 1-4 ו-5-12. במועדון הסבירו כי חלוקה זו מורידה משחק אחד מהבית העליון: חמישה משחקים במקום שישה ומסייעת בנושא לוחות הזמנים.

בנוסף הודיעו כי הכוונה לסיים את הסיבוב השני עד ה-20.6 ולהתחיל את הסיבוב האחרון יום לאחר מכן ולסיים אותו ב-2.7. חשוב לציין שאם מכבי תל אביב תיסע לשחק במשחקי היורוליג, שאר הקבוצות לא ימתינו לה. הן תמשכנה לשחק בריווח גדול יותר ממשחק למשחק. 

משחקי רבע הגמר, והפיינל פור ייערכו לאחר תום משחקי היורוליג במידה שאלה יחזרו: רבע גמר: ייפתח ב-28.7 – משחק אחד במקום הטוב מ-3, חצי גמר פיינל פור יתקיים ב-30.7 וגמר הפיינל פור יהיה ב-1.8.


האם מכבי תל אביב תשחק בשני המפעלים? יאניס ספרופולוס ושמעון מזרחי (עדי אבישי)

מהמועדון נמסר עוד לפני פרסום המתווה: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב העביר למנהלת הליגה מתווה משחקים המהווה פתרון לבעיית לוחות הזמנים. מדובר בפתרון המאפשר לקיים את משחקי הליגה, בשילוב משחקי היורוליג, אם אכן זאת תחזור לפעילות. המתווה מראה כי הדבר ניתן לביצוע ואנו מקווים שהמנהלת תקבל אותו. כמובן שנשמח לכל חלופה שתעלה ותאפשר למכבי להשתתף בשני המפעלים".

"בנוסף, מכבי העבירה לשחקני הקבוצה את ההנחיות הנדרשות בזמן חידוש משחקי ליגת ווינר סל. לאחר מכן קיבלנו מאחד השחקנים מכתב ובו שאלות וחששות בנושא. העברנו את המכתב למנהלת הליגה ואנחנו ממתינים לתשובות המנהלת גם בנושא זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי