במנהלת הגיבו למכבי ת"א: "קראנו את ההצעה והיא מלאה בבעיות"

שמעון מזרחי
שמעון מזרחי | עדי אבישי

במנהלת שמחו לקבל את המתווה החדש, לפיו הצהובים יוכלו לשחק בליגת העל וגם ביורוליג והודיעו: "נשמח לקבוע פגישה נוספת". בנוסף, הבהירו: "הבידוד הביתי בזמן האימונים והמשחקים הוא הנחיה של משרד הבריאות"

(גודל טקסט)

במנהלת הליגה הגיבו למתווה של מכבי תל אביב, שהציעה לקצר את הסיבוב השלישי ואת שלב רבע הגמר, כדי להשתלב במשחקי הליגה והיורוליג ובמקביל לא לפגוע בלוחות הזמנים של שאר קבוצות הליגה ואף הודיעו כי ישמחו לערוך פגישה נוספת על מנת לבחון את האפשרויות.

"שמחנו לקבל הצעה ממכבי תל אביב ממנה הבנו שהיא מעוניינת להשלים את העונה בליגה הישראלית ולשלב את משחקיה ביורוליג. קראנו את ההצעה ונראה שהיא מלאה בבעיות לכן נקבעה פגישה ביום שישי האחרון בביתו של שמואל פרנקל בנוגע למתווה והיא בוטלה על ידי מכבי תל אביב ברגע האחרון מבלי שנקבעה פגישה נוספת, המנהלת תשמח לקביעת פגישה נוספת כדי לבחון את האפשרות שמכבי תל אביב תשלים את העונה בליגה במידה שהיורוליג תתחדש גם היא וזאת תוך כדי התחשבות מלאה בשאר 11 הקבוצות בליגה".

"הבהרה: הבידוד הביתי בזמן האימונים והמשחקים הוא הנחיה של משרד הבריאות לליגות הכדורגל והכדורסל ולא בקשה מטעם המנהלת. המנהלת מקווה לאור השיפור במצב הקורונה המשופר שתהיינה הקלות בבידוד זה בהמשך".


"נקבעה פגישה בביתו של שמואל פרנקל בנוגע למתווה והיא בוטלה על ידי מכבי תל אביב" (אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי