דיוון סקוט יגיע להתרשמות באילת, ראשל"צ החתימה את זאק הנקינס

דיוון סקוט
דיוון סקוט | הפועל אילת

הסנטר האמריקאי צפוי לנחות בימים הקרובים בישראל וינסה להרשים את הצוות המקצועי של הקבוצה הדרומית. הכתומים צירפו את שחקן הפנים שפתח את העונה בנימבורק של אורן עמיאל

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת ווינר סל ממשיכות לחזק את הסגלים לקראת חזרת עונת 2019/20 והפעם הגיע תורן של הפועל אילת ומכבי ראשון לציון. הקבוצה הדרומית הכריזה היום (שלישי) כי היא הגיעה להבנות עם הסנטר האמריקאי דיוון סקוט. הכתומים, במקביל, הודיעו על החתמתו של הסנטר זאק הנקינס.

הפועל אילת
סקוט (26, 2.06) יגיע למבחנים והתרשמות בקבוצה. הוא בוגר מכללת דייטון וצפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ולהצטרף לאימוני הקבוצה לאחר תום הבידוד. הסנטר, ששיחק בשנתיים האחרונות בארגנטינה ובברזיל, העמיד ממוצעים מרשימים בעונתו האחרונה במכללה עם 17.2 נקודות, 15.8 ריבאונדים ו-1.9 חסימות למשחק. בעונת 2017/18 חתם סקוט במדי סופר סיטי ריינג'רס מהליגה הניו-זילנדית והמשיך להרשים גם במדיה עם 17.1 נקודות למשחק. בקיץ 2018 חתם בליגה הראשונה בארגנטינה במדי ריו גאז'גוס, בה רשם 15.8 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק.

את העונה הנוכחית פתח סקוט במדי מינאס מהליגה הברזילאית הראשונה שם שיתף פעולה עם אקס מכבי ת"א אלכס גרסייה וכוכב נבחרת ברזיל, לאונרדו ברבוסה. גם במדי מינאס שמר סקוט על מספרים מרשימים של 14.3 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק.

מכבי ראשון לציון
הנקינס (2.11, 23) שיחק במדי אוניברסיטת פריס סטייט וזכה עמה באליפות הארצית ובתואר שחקן השנה וה-MVP של טורניר המכללות בליגה השנייה. בשנתו הרביעית עבר לאוניברסיטת קסבייר המוערכת. את העונה הנוכחית החל בנימבורק הצ'כית, תחת אורן עמיאל, והעפיל עמה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א לפני שהופסקה עקב התפשטות הקורונה. הנקינס סומן כשחקן בולט והרשים עם ממוצעים של 12.7 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ב-16.9 דקות בליגה הצ'כית ו-11.1 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-2.3 חסימות ב-21.9 דקות בזירה האירופית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי