ספרופולוס: "העונה הסתיימה בתחושת פספוס גדולה מאוד"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א בראיון לאתר הרשמי: "חבל שאנחנו לא יכולים להגיע רחוק יותר כפי שרצינו והאמנו, אך אני מבין את ההחלטה". על 20/21: "מצפים לעוד ערבים גדולים, עם הקהל כמובן". המשחק שיזכור? אתם תופתעו

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב עדיין מעכלים את ההחלטה לביטול עונת היורוליג הנוכחית, דווקא כשהצהובים העפילו לפלייאוף לראשונה מזה זמן רב. מי שדיבר כעת על ההחלטה הוא המאמן היווני, יאניס ספרופולוס, שסיפר על תחושותיו בראיון חגיגי באתר הצהובים לכבוד חג השבועות.

 
 
ספרופולוס אמר: "התחושה היא חמוצה-מתוקה. הייתה לנו עונה טובה מאוד וחבל שאנחנו לא יכולים להמשיך ולהילחם וללכת רחוק יותר כפי שרצינו לעשות והאמנו שאנחנו יכולים לעשות". המאמן הוסיף כי במכבי כן האמינו שהעונה תמשיך: "הייתה לנו תקווה שהטורניר ימשיך, אבל אנחנו מבינים את עניין הבטיחות. יש שוני בין עשר המדינות השונות. הסנכרון קשה, קשה להתגבר על הדבר הזה שמחוץ לידיים של כולם. זו הייתה ההחלטה הנכונה אם כי אנחנו מסיימים בתחושת פספוס גדולה מאוד".
 
 
על רגעי האושר שהסבו לאוהדים: "כולם עשו עבודה נפלאה. הבעלים שמעון מזרחי ויתר הבעלים, ניקולה וויצ'יץ' וההנהלה. אני מאוד מרוצה מהאווירה שהייתה העונה בהיכל. תמיכה, רעש ולחץ על היריבה, זה הזכיר את יד אליהו הישן. אני מקווה שזה ימשיך גם בעונה הבאה ובעיקר שהאוהדים יהיו במגרשים מהרגע הראשון. אני רוצה שמשחק נגדנו יהיה הכי קשה עבור היריבות. זו הבטחה מהצד שלנו ושל האוהדים, נעזור אחד לשני וכך נחגוג ניצחונות גדולים. אנחנו מחכים למשחקים ולרגעים האלה שוב".

ספרופולוס עם ווילבקין. לא מעט רגעים גדולים העונה (אודי ציטיאט)

 
 
על תמיכת הקהל שמתח דגל עם דיוקנו: "אין לי מילים לתאר את התחושות שלי והרגשות כלפי האוהדים. הם אוהבים אותי וברור להם שאני אוהב אותם בחזרה. הם תומכים בי ובקבוצה וזה משהו שלא אשכח כל החיים שלי. זה אחד הזיכרונות הכי טובים בקריירה שלי, זה יותר מתואר עבורי". עוד אמר: "בסוף היום אתה זוכה בתארים, באליפויות, לוקח חלק במשחקים גדולים ומנצח, אבל דברים כאלה ורגשות כאלה מחמים את הלב. והלב שלי מתרחב מאהבה לאוהדי מכבי".
 
 
כשנשאל על חידוש הליגה הישראלית הודה כי מצד אחד קיימת התרגשות אך הודה כי חייבים להיות זהירים מהסיכוי שמשהו ישתבש: "אנחנו כמועדון עושים הכל בשביל שהשחקנים והצוות יהיו בריאים מבחינת סכנת הקורונה". הוא דיבר גם על הפציעות: "צריך להיזהר. אני חודשיים או אפילו חודשיים וחצי ללא פעילות זה קשה מאוד לחזור לשחק. נעשה את מירב המאמצים בנושא".
 
 
רגע השיא מעונת היורוליג שהסתיימה: "אני אפתיע ואבחר דווקא בהפסד היחיד שלנו העונה בבית – נגד ריאל מדריד. זה משחק בו היינו מעולים והיינו צריכים לנצח. היו לנו משחקים קשים שניצחנו כמו למשל מול הכוכב האדום בהארכה, הפיגור הגדול שהפכנו נגד פנאתינייקוס (18 נקודות) או אולימפיאקוס על הבאזר והמשחק נגד אנאדולו אפס, אבל גם המשחק נגד ריאל היה חשוב".

נרגש מהמחווה של הקהל. ספרופולוס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי