בן שימול: "חובת הבידוד על גבול הבלתי אפשרית עבורי"

אבי בן שימול
אבי בן שימול | דני מרון

קפטן הפועל אילת הודה במסיבת עיתונאים: "זה מפריע ואין בזה היגיון, יכולות להיות לכך השפעות נפשיות". המאמן אריק אלפסי: "בכלל לא חשבנו שנחזור לשחק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל אילת היא ללא ספק אחת הקבוצות שעברו את השינוי הגדול ביותר כתוצאה ממגפת קורונה. ארבעה זרים הוחלפו בחודש שעבר והמאמן אריק אלפסי יצטרך לנסות לחבר את התלכיד החדש במהירות הבזק, במטרה לבנות קבוצה שלא תידרדר מהמקום השמיני בו היא ניצבת ולהכין את הבסיס ואת התשתיות לעונה הבאה.

במסיבת עיתונאים שערך הערב (חמישי) המועדון, הודה אלפסי: "במרץ בכלל לא חשבנו שנחזור לשחק. בנינו עכשיו את הקבוצה מחדש והמטרה היא לבנות כאן תלכיד ובסיס לעונה הבאה, כדי שלא נצטרך בספטמבר לחפש 12-13 שחקנים חדשים. צירפנו את שאנון שורטר ומילטון דויל שרצינו אותם כבר בתחילת העונה וזה נכון שאנחנו לא רגילים לשחק בקיץ, אבל כעת הרבה עיניים יופנו לעבר הליגה הישראלית".

הקפטן אבי בן שימול התבקש להתייחס לסוגיית הבידוד והשמיע קול דומה לזה של שחקני מכבי תל אביב: "חובת הבידוד מפריעה, חסרת היגיון. אני עם שלושה ילדים בבית וזה על גבול הבלתי אפשרי עבורי; להישאר בבידוד ביתי. המצב לא פשוט, יכולות להיות השפעות נפשיות, זה לא היה מהלך שחשבו עליו עד הסוף. מעבר לחשש הקיים לפציעות, זה נושא חשוב ואני שמח שמקשיבים לנו. 


אלפסי. בנייה מחדש (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי