מכבי ת"א תערוך בירור מול קלויארו וסנדי כהן, שתועדו מחוץ לביתם

אנג'לו קלויארו
אנג'לו קלויארו | אודי ציטיאט, מינכן

הצהובים מגנים את הפרת חוקי ההסגר של צמד השחקנים: "מותר להלין ומותר לבקש הקלות בתנאי הבידוד, אבל כל עוד אלה ההנחיות חובה לעמוד בהן". במנהלת מתכוונים לקנוס את השחקנים שלא יעמדו בתקנות משרד הבריאות"

(גודל טקסט)

רק אתמול (חמישי) המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו, ערך שיחה ב'זום' עם שחקני ומאמני הליגה ובסיומה נקבע כי מתווה החזרה ייבחן מחדש, אך כמו בתקופה האחרונה השחקנים עדיין מסרבים לשתף פעולה.

היום שני שחקני מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו וסנדי כהן תועדו מחוץ לביתם ובמועדון הצהוב הודיעו: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מודע לתמונה. המועדון יקיים בירור עם השניים, כאשר זו ההזדמנות לומר שבאופן שאינו משתמע לשני פנים: כלל השחקנים חייבים לציית להנחיות ולשמור על כללי הבידוד. מותר להלין ומותר לבקש הקלות בתנאי הבידוד, אבל כל עוד אלה ההנחיות חובה לעמוד בהן".

גם במנהלת הגיבו לאחר ההודעה של מכבי תל אביב: "מנהלת הליגה דורשת משחקניה עמידה מוחלטת ומלאה בהנחיות משרד הבריאות, הן כדי שלא לפגוע בפתיחת הליגה והן בהיותם מודל לחיקוי ומעצבי דעה. האחריות לאכיפה ולמשמעת מוטלת על הנהלות הקבוצות. ללא קשר למקרה זה או אחר ועדת המנהלת אישרה ביום רביעי תקנת שעה אשר מאפשרת למנהלת להשית היטל בסך 30,000 שקל על הפרת בידוד, בכפוף לתקנון המשמעת של מנהלת הליגה וארגון השחקנים, בו נקבע כי הפרת בידוד היא הפרת חוזה וניתן להרחיק שחקן מהליגה על הפרה זו. תקנה זו תיכנס לתוקף מרגע זה לאחר שהועברה הבוקר לקבוצות".


סנדי כהן. מכבי תל אביב תערוך בירור מולו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי