יו"ר הועדה המקצועית באיגוד: "מקווים שתוך שלוש שנים לכל מועדון יהיה מנהל מקצועי"

פיני גרשון, עמירם הלוי
פיני גרשון, עמירם הלוי | איגוד הכדורסל

הקורס השני שהגיע לסיומו התאפיין בתמהיל מיוחד: חילונים ודתיים, שלושה בני המגזר, שני נשים ומאמן חירש. גם היו"ר עמירם הלוי מרוצה: "שמח על הידוק הקשר בין האיגוד לכדורסל"

(גודל טקסט)

הקורס השני של איגוד הכדורסל למנהלים מקצועיים הגיע ביום שישי לסיומו, אך הפעם היה מדובר בקורס מיוחד לאין שיעור. לא פחות מ-21 בוגרים סיימו אותו בהצלחה, וחשוב מכך – מדובר בחילוניים ודתיים גם יחד, שלושה בני המגזר, שתי נשים ולראשונה גם יניב סמידורסקי, מאמן בלב תל אביב, שהוא חירש.

לאור המצב הקיים, מרבית הקורס, שנמשך כחצי שנה, הועבר במתכונת הזום. הקורס עסק במגוון נושאים של הכדורסל המקצועי – ניהול, התקשורת על גווניה, ביטוח, הכנה גופנית, תזונה ועוד. בכנס הסיום של הקורס ציפתה לנוכחים הפתעה בדמות הרצאות בנושא הבסיס הגנטי של היצירתיות במשחקי הכדור.

עמירם הלוי יו"ר האיגוד סיכם את הקורס בשביעות רצון גדולה: אין לי ספק שאנשים כמוכם יכולים ויעזרו לקדם את הכדורסל בישראל. אני שמח על הידוק הקשר בין השטח לאיגוד הכדורסל".

הקורס השני כבר הסתיים (איגוד הכדורסל)

עמוס פרישמן, יו"ר הועדה המקצועית באיגוד ויוזם הקורס כבר הביט קדימה ודיבר על העתיד: "הכוונה שלנו היא שתוך שלוש שנים לכל מועדון בישראל יהיה מנהל מקצועי, מה שישדרג את המועדונים והקבוצות". עוד הוסיף פרישמן כי הקורס הבא, שלישי במספר, יפתח בתחילת העונה הבאה. עוד בתוכניות: קורס המשך לבוגרי שני הקורסים הראשונים, קורס בין שישה מפגשים שיעסוק בנושאי ניהול שונים.

רשימת המסיימים והמועדונים מהם באו:
לורי אבידר – בני הרצליה, אריה אלג'ם – הפועל חולון, מיכל אריאל – מכבי שדרות, צחי בוטביקה – אליצור יבנה, ספי ביטון – אליצור נחל שורק, פליקס בלומנטל – גן רווה, מיקי בראון – מכבי כרמיאל, ניר גולן – הפועל לב השרון, ויליאמם גנטוס – סכנין, דוד דוד – אליצור רמלה, יואב הלר – הפועל גלבוע מעיינות, אשרף חלבי – דלית הכרמל, יואב חריש – גבעתיים, אסף טיטנסקי – רמה"ש, אוהד יתום – גדרה, אריאל לפידות – בני הרצליה, נג'מי נג'מי – כאוכב, איתי נתיב – מכבי מכביםרעות, שחר קרעי – הרי ירושלים, סיני משה רובינשטיין – הפועל רמת הגולן.

עמוס פרישמן. שאיפות גדולות לעתיד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי