אלפסי: "הקולות הבודדים יושתקו, הליגה תימשך גם בלעדיהם"

שחקני עירוני נהריה חוגגים
שחקני עירוני נהריה חוגגים | עדי אבישי

יו"ר עירוני נהריה במסיבת עיתונאים לקראת חידוש העונה: "ברגע שהתקבלה ההחלטה על ידי רוב בדירקטוריון, היא מחייבת את כולנו". גפני: "הדבר היחיד שאכפת לי ממנו הוא לנצח". וגם: פרנקו על החלפת מקניל

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

פחות משבועיים לפני שעונת 2019/20 בליגת העל חוזרת לפרקט, היום (ראשון) גם עירוני נהריה ערכה מסיבת עיתונאים מקוונת בהשתתפות היו"ר ניסים אלפסי, המאמן דני פרנקו והקפטן טוני גפני.

הראשון לדבר היה ניסים אלפסי, שבירך על חזרת הליגה חרף כל המחאות והטענות: "אני שמח ונרגש, כולנו חיכינו לזה המון זמן. אלה רגעים מאוד חשובים ומרגשים, לנו כמנהלים, לספורטאים ולאוהדים. עברנו תקופה לא קלה וממושכת של הסגר והפסקת פעילות טוטאלית, כולנו כמובן נערכנו בהתאם. לשמחתי הצלחנו לשמור על הסגל כמעט במלואו ואני מאמין שעד ה-20 בחודש הקבוצה תהיה מוכנה להמשך הליגה".

בנוגע להקלות אפשריות בכל הנוגע לבידוד, הוסיף אלפסי: "כולנו תקווה שעד שהעונה תתחדש, יינתנו הקלות כאלו ואחרות, כולל הכנסת קהלים למשחקים. בהזדמנות זו אני רוצה לברך ולהודות לכולם, כולנו בציפייה להמשך הליגה. ברגע שהתקבלה ההחלטה לחזור לשחק על ידי רוב בדירקטוריון, היא מחייבת את כולנו, גם אלו שנמנעו או התנגדו. כולנו חייבים להירתם אך ורק לתחילת הליגה ולהצלחתה. לצערי לא כך פני הדברים. יש כאלו שפועלים אחרת, אני מאמין שבסופו של דבר גם הקולות הבודדים האלו יושתקו ויבינו שהליגה תימשך איתם או בלעדיהם".

המאמן דני פרנקו סיפר על הצד המקצועי: "האווירה טובה, השחקנים מאוד רעבים ושמחים לחזור לשחק. גם הזרים וגם הישראלים. חוץ מג'רל שגם פצוע וגם מתחתן בקיץ הקרוב, הצלחנו להחזיר את כל הסגל, הרבה בזכות הרוח שהייתה לנו במועדון. יש לנו קבוצה מאוד בריאה שנהנית לעבוד אחד עם השני. ברמה האישית אני יכול להגיד שהתברכתי לעבוד עם שחקנים ובני אדם כאלו. אני שמח שיש לנו אפשרות לחזור ולסיים את העונה על המגרש, אנחנו שווים יותר מהמקום הזמני שלנו על הטבלה. המטרה שלנו היא להיות בפלייאוף, לשם אנחנו מכוונים בכל יום שאנחנו נפגשים על המגרש. השחקנים נכנסים לכושר בהדרגה, כולנו מחכים ומצפים. יש תחושה שתהיה חגיגה בחידוש הליגה".


פרנקו ושחקני נהריה. נערכים לחגיגה ספורטיבית (דני מרון)

על ביטול משחק האימון מול מכבי ת"א אמר פרנקו: "זה משחק שקבענו אבל התנאים לא התאימו לשתי הקבוצות וירדנו מזה. אנחנו מחפשים יריבה אחרת לשחק נגדה ואני מקווה שנמצא. היו לנו אפשריות לשחק השבוע אבל זה עדיין מוקדם ומסוכן פיזית לשחקנים. אנחנו צריכים להיזהר מעודף מוטיבציה בשלב הזה. אנחנו רוצים לשחק פעם אחת עם אלמיידה כדי להרגיש אותו. התמקדנו יותר בשבוע הבא ואני מקווה שנמצא קבוצה שנשחק מולה. כך או כך נגיע מוכנים לליגה".

המאמן גם התייחס להחלפת מקניל באלמיידה: "איבדנו שחקן שהיה המנהיג שלנו ביחד עם טוני, כשג'רל היה מדבר כולם היו מקשיבים. הוא היה שומר מצוין והשחקן המרכזי שלנו בהתקפה. שחקן כל כך משמעותי בשני צידי המגרש הוא מצרך נדיר. קרה מה שקרה, לצערנו ג'רל לא חוזר וניסיתי להביא את השחקן הכי מוכשר שאפשר להביא. היו שמות כאלו ואחרים שעשינו ניסיונות לגביהם, רצינו שחקן מגוון ככל הניתן. רצינו להוריד מהעומס על דומיניק ווטרס, זה אחד הלקחים שלנו ואיבן יכול להוסיף שם. הוא מוסיף לנו גודל והיכולת שלו לשחק בכמה תפקידים מאוד תעזור לנו. אני מקווה שהוא יתחבר כמה שיותר מהר ושנדע להוציא ממנו את המיטב".


אלמיידה. "הכי מגוון ומוכשר שאפשר"

גפני נשאל מדוע בחר להישאר בישראל גם במהלך "פגרת הקורונה": "למזלי, דאגו לי לבית נחמד כאן, ככה שהמצב שלנו טוב מאוד יחסית לאחרים. אני בריא ומשפחתי בריאה, המצב שלנו מצוין והדבר היחיד שאכפת לי ממנו הוא לנצח. כל משחק הוא כמו משחק גביע, אנחנו חייבים לנצח בכל משחק וכך נתייחס לזה. יש לנו הזדמנות מצוינת ואנחנו מצפים לכך".

הפורוורד הוסיף על על החזרה לפרקט: "זה מצב חסר תקדים עבור כולנו, אבל אנחנו אנשי כדורסל. כולם מחכים שהמשחק כבר יחזור וייתן לנו הרגשה של נורמליות. זה לא שונה עבורי. ברגע ששמעתי שיש אפשרות שהליגה תחזור, התרגשתי מכך. אני רוצה לשחק ולנצח. בעונה מקוצרת כמו זו שעומדת לפנינו, הכל יכול לקרות. לשמחתנו, כמעט כולם חזרו אצלנו בקבוצה. נתגעגע מאוד לג'רל מקניל, אבל הבאנו לו מחליף מצוין. כולנו מתרגשים ועובדים קשה, אנחנו מתרגשים לקראת החודשיים הקרובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי