רמי כהן: "מכבי צריכה להפסיק להתחבא מאחורי השחקנים שלה"

רמי כהן
רמי כהן | אודי ציטיאט

יו"ר הפועל תל אביב דיבר ב-103FM וגינה את התנהלות הצהובים: "אפשר להגיע להקלות בדרך הנכונה, אבל זה התפתח לאינטריגות והחתמות והתנגדות לפתיחת הליגה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חזית חדשה נפתחה ביממה האחרונה בין הפועל למכבי תל אביב, על רקע מחאת השחקנים הצהובים נגד נהלי הבידוד שהוטלו עליהם לקראת חזרת הליגה. אחרי שסמנכ"ל הפועל תל אביב מתן קפלן תקף אתמול (שבת) את היריבה העירונית באמצעות הטוויטר, יו"ר האדומים רמי כהן דיבר הערב ב-103FM והתייחס גם לקריאה של עומרי כספי לשחקני הפועל, להצטרף למאבק ולסרב לחזרה לפעילות.

"אני כבר לא הייתי שם, כנראה שבין האימונים הגיע כספי לשחקנים שלי וניסה לייצר מצבו בו ביום שלישי יוציאו מכתב התנגדות לפתיחת הליגה במתכונת הקיימת, במטרה להקל בנהלי הבידוד הביתי וכו'", אמר כהן על המפגש בין כספי לשחקני הפועל תל אביב. "אני מבין שהשחקנים רוצים הקלות ואני חושב שזה גם מקובל. כשפנינו בהיגיון ורצינו פתרונות, מצאנו אותם. כך גם לקהל ההקלות – אם היו עושים את זה בדרך הנכונה, אפשר היה להגיע לזה. אבל זה התפתח לאינטריגות והחתמות והתנגדות לפתיחת הליגה".

במהלך השיחה מסרה מכבי תל אביב את תגובתה לדבריו של כהן, בה נאמר: "זו בושה וחרפה שיו"ר של קבוצה בליגה תוקף אישית שחקן מקבוצה אחרת. זה לא מתקבל על הדעת, ללא קשר לכך שמדובר בשחקן נבחרת ישראל ופועלו הביא יוקרה לכדורסל הישראלי".על כך השיב כהן: "מכבי צודקים מאוד בפעם הראשונה בשבועיים-שלושה האחרונים, מה שהם צריכים לעשות זה להפסיק להתחבא מאחורי השחקנים שלהם ולתת להם לצייץ".

כספי. הכעיס את אנשי הפועל ת
כספי. הכעיס את אנשי הפועל ת"א (עדי אבישי)

בניגוד לכדורגל, שם ארז כלפון עומד בחזית, לקבוצות הכדורסל אין פה: "אנחנו יודעים שאבי בניהו מונה והוא מלווה את שמואל פרנקל ושלומי פרי בנושא החזרה לליגה ביום יום. אנו סומכים עליהם וההחלטה לקחת את בניהו התקבלה על ידי ראשי הקבוצות. הסכמנו לזה כי נושא החזרה לליגה הוא נושא טעון ויש בו הרבה היבטים, חשבנו שיהיה נכון שמישהו ילווה אותנו".

לגבי המלחמות הבלתי פוסקות בשבועות האחרונים אמר יו"ר האדומים: "אנחנו בטח לא רוצים להתעסק עם זה, אלא רק בכדורסל – יש עוד פחות משבועיים לחזרת הליגה אחרי מאמצים אדירים כמו שעשו בגרמניה ובמקומות אחרים, לכל ליגה יש את הנהלים שלה. בגרמניה משחקת רק מי שהסכימה לכך? גם פה אף שחקן לא הוכרח לשחק".

לסיום, כהן התייחס למתווים שסוכמו בליגות אחרות: "הגענו למודל הטוב ביותר שאפשר ואנחנו הכי קרובים לסיום ליגה כהלכתה, לא עם איזה טורניר מאולץ. אני לא יודע למה זה צריך להיות נגדנו. חלק מהבלאגן הוא בגלל שיש בידוד ביתי, אותם שחקנים בגרמניה נמצאים במלון ולא יכולים לצאת ממנו. המודל שדיבר על טורניר באילת שבו שחקן עושה אימון ונכנס לחדר ולא יוצא כדי למנוע הדבקות, הרבה יותר גרוע ממה שיש היום. לפני חודשיים כשהיה פה בידוד, אנשים לא יצאו לשום מקום. פה אנשים יוצאים לאימון פעמיים ביום וישנים בבתים שלהם, לא בבתי מלון. זה הכי טוב שאפשר היה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי