פדרמן: "למכבי ת"א יש אינטרס שהליגה תחזור, קוראים לזה צלחת"

דני פדרמן
דני פדרמן | לירון מולדובן

אחד מחברי הנהלת הצהובים התעמת ב"טוויטר" עם גיא הראל ואנשים נוספים: "בריאות השחקנים כוללת גם את בריאות הנפש". מנכ"ל הפועל ירושלים: "מי שמראה חוסר כבוד לליגה מהרגע שהוחלט לחזור זה אתם"

(גודל טקסט)

המאבק בין ראשי ושחקני מכבי תל אביב לגורמים מכל קצוות הכדורסל הישראלי עולה מדרגה. אחרי שביממה האחרונה היו אלה ראשי קבוצות ושחקנים בליגה שבחרו לבטל את דבריו של עומרי כספי והגדיל לעשות יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי שהצהיר כי "ישחקו איתם או בלעדיהם", הלילה (בין ראשון לשני) החליט להגיב לאירועים גם חבר הנהלת מכבי תל אביב דני פדרמן, שהשתמש בחשבונו האישי בטוויטר ונכנס לקרב ציוצים בין השאר עם גיא הראל, מנכ"ל הפועל ירושלים.

פדרמן שלח סדרת ציוצים ארוכה ובין השאר טען להגנת הקבוצה: "בריאות השחקנים כוללת גם את בריאות הנפש ולכן הקלות שיאפשרו לשחקנים להתאוורר ולא להיות בהסגר חמישה חודשים בהחלט יעזרו לבריאותם. השחקנים שלנו מתאמנים כבר כמה שבועות, לקחנו עבורם חדרים בכפר המכביה, סידרנו להם מתקן אימונים צמוד וקיבלנו מתווה מאושר ממשרד הבריאות. אז כן יאללה לשחק אבל גם כן – בוא נקשיב לשחקנים".

לאחר מכן פדרמן החל להתעמת בטוויטר גם עם הראל, כאשר הגיב לציוץ של מנכ"ל האדומים מהבירה, שלמעשה שיתף את הפוסט של יו"ר נס ציונה, וכתב לו "אתה תומך בעמדתו?. פדרמן גם כתב על נס ציונה: "נס ציונה אחלה מועדון עם אחלה חבר'ה, אבל זה לא נותן להם זכות לתקוף מועדון אחר ולקרוא לו צבוע 5 פעמים בפוסט אחד".

גיא הראל הגיב לפדרמן כך: "אהלן דני. שלומך? אני תומך בכל מי שעמדתו היא לעשות הכל כדי שהכדורסל יחזור (בכפוף כמובן למה שמשרד הבריאות מנחה). ואני לגמרי מבין את הקושי של השחקנים בבידוד ומקווה שגרוטו יקל אם הוא יחשוב שזה לא מסכן אותם. עוד 13 ימים הליגה חוזרת. איזה כיף".


דייויד ודני פדרמן (עדי אבישי)

פדרמן, מצדו, השיב להראל: "התחמקות אלגנטית מהשיתוף שלך לפוסט שכולו מלא האשמות, השתלחויות וחוסר כבוד לענף ולקבוצה הבכירה בו". אז, הראל עלה למתקפה נוספת: "מי שמראה חוסר כבוד לליגה מהרגע שהוחלט לחזור זה אתם. גם בדברים גלויים וגם באינספור פעולות מתחת לשולחן. זו תחושה חזקה שקיימת אצל שחקנים בכל הליגה, קבוצות, דירקטורים. בעצם – די כל מי שהוא לא מכבי מרגיש ככה".

פדרמן, בין שלל הציוצים, הבהיר שלמרות כל הדעות והקולות לאחרונה, יש למועדון אינטרס אחד: "נראה לי שההחלטה (והעלות) להביא לפה את כ-ל שחקני ומאמני הקבוצה, מה שיותר ממחצית הליגה לא עשתה!!! מדברת בעד עצמה עד כמה אנחנו בעניין. יש בלבול בין רצון לגיטימי של שחקנים לקבל הקלות לבין הרצון של השחקנים לזכות בתואר. יש לנו אינטרס להחזיר את הליגה. קוראים לזה צלחת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי